۰ نفر
۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
چند پیام تسلیت خطاب به حسن روحانی

جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت صدیقه فریدون، خواهر رییس جمهوری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایر خبرگزاری‌ها، در پی درگذشت بانوی مومنه صدیقه فریدون خواهر رییس جمهوری جمعی از مقامات و مسوولین به حجت الاسلام و المسلمین روحانی تسلیت گفتند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در پیامی به حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، درگذشت خواهر او را تسلیت گفت.

در این پیام خطاب به روحانی آمده است: «درگذشت بانوی مؤمنه و پرهیزکار خواهر مکرمه تان موجب تأسف و تأثر گردید. این مصیبت را به جنابعالی، خانواده محترم آن مرحومه و همه بستگان معزا صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین روحانی، درگذشت همشیره مکرمه و بزرگوار ایشان را تسلیت گفته و برای آن مرحومه غفران الهی مسألت کرد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش هم  در پیامی درگذشت خواهر رئیس‌جمهور را تسلیت گفت. در پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش آمده است: «اینجانب این ضایعه را به حضرتعالی، اخوان معزز و بیت مکرم روحانی تسلیت عرض نموده، از درگاه ربوبی برای آن مرحومه، حشر با صدیقۀ طاهره سلام الله علیها و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

سید محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در پیامی خطاب به رئیس جمهوری نوشت: «درگذشت خواهر ارجمندتان مرحومه مغفوره «سرکار خانم صدیقه فریدون» موجب تأثر و تألم فراوان گردید. این مصیبت را خدمت حضرت‌عالی و خانواده محترمتان و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم. پروردگار متعال به شما و دیگر سوگواران این ضایعه اندوهناک، صبر جمیل و شکیبایی عنایت فرماید و روح آن مرحومه را در فردوس برین و دریای بیکران رحمتش به آسودگی و آرامش برساند. امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.»

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهوری هم در پیامی به مناسبت درگذشت خواهر رییس جمهوری نوشت: «در گذشت مرحومه مغفوره «صدیقه فریدون» همشیره بزرگوارتان موجب تاثر و تالم خاطر شد. این ضایعه را به جنابعالی و خانواده مکرم و عموم مصیبت دیدگان تسلیت عرض نموده، و از خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر و اجر آرزو می‌نمایم.»

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش وجوانان هم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت خواهر رییس جمهوری نوشت: «خداوند متعال روح آن مرحومه را با شهدای کربلا محشور و به جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.»

بانوی مؤمنه صدیقه فریدون، خواهر گرامی رییس جمهوری روز یکشنبه ۳ آذر پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.  

مراسم تشییع، سوم و هفتم شادروان صدیقه فریدون خواهر رییس جمهوری در حسینیه شهدای سرخه برگزار می‌شود. همچنین مراسم ختم‌آن مرحوم ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

۲۱۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324235

برچسب‌ها