برگزاری جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه لرستان

جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه لرستان به منظور معرفی سرپرست جدید دفتر مدیریت منطقه معرفی معین ها و ابلاغ برنامه های کاری هفته جدید با حضور سرپرست منطقه و مدیران ارشد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در این جلسه معاون شبکه و معاون تجاری منطقه ،ضمن ارائه گزارشی از حوزه های مربوطه ، برنامه های مورد نظرشان و بیان خواسته ها و مسائل مرتبط با حوزه های ذیربط پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود جهت پیشبرد اهداف سازمان و اهمیت ویژه به مشتری مداری را مطرح نمودند.

مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه نیز ضمن ارج نهادن به زحمات همکاران،تعامل وهمکاری بین تمامی قسمتهارا بستر مناسبی برای رشد وتعالی وپیشبرد اهداف دانسته وگفت: مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی فناوری محور است که با رعایت انجام صحیح شاخص های اقتصادی، باید همواره حافظ منافع سهامداران و ذینفعان باشد.

نیروی انسانی بزرگ ترین سرمایه شرکت مخابرات

مدیر مخابرات منطقه لرستان ، نیروی انسانی را بزرگ ترین سرمایه شرکت عنوان کرد و بیان داشت: تمام مدیران باید همیشه گوش شنوای مسائل و دغدغه های کارکنان باشند و تا جایی که ممکن است در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.

وی ابراز امیدواری کرد با استعانت از پروردگار متعال و با یاری کلیه کارکنان مخابرات منطقه جهت پیشرفت اهداف و برنامه های شرکت سرعت بیشتری به خود بگیرد و بتوانیم جزو استان های پیشرو باشیم.

وی در پایان جلسه ، مدیران معین منطقه لرستان را معرفی نمودند و هدف از تعیین معین ها را تسریع در اجرای پروژه های شهرستانها ، سهولت در پیگیریها ، همیاری و همکاری با معاونت و مدیران برشمردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1325308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =