توضیحات کواکبیان درباره گم شدن ۹۴۷ میلیون دلار در صداوسیما

ایسنا نوشت: نماینده تهران در ارائه توضیحاتی درباره اظهارات اخیرش درباره پرونده مالی صداوسیما خاطرنشان کرد که مسئولان این سازمان معتقدند که همه مدارک نحوه هزینه کرد مبلغ ۹۴۷ میلیون دلار را دارند.

مصطفی کواکبیان در توضیح اظهارات اخیرش در مورد وجود پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری صدا و سیما که گم شده و معلوم نیست با آن چه کرده‌اند؟، گفت: آنچه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری صدا و سیما گفتم، حرف جدیدی نیست، این موضوع را در دیدار با آقای رئیسی نیز گفتم و تاکید داشتم قوه قضائیه باید به همه پرونده‌ها بدون هیچ گونه جانبداری رسیدگی کند که این شامل پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری صدا و سیما در دوره آقای ضرغامی نیز می‌شود.

وی افزود: این موضوع را قبلا آقای رئیس جمهور در جمع مردم یزد بیان کرده بود. در همین باره مسئولان صدا و سیما معتقدند همه مدارک نحوه هزینه کرد این مبلغ را دارند. لذا دستگاه‌های نظارتی می‌توانند آن را بررسی کنند. تاکید ما هم این است که این موضوع باید در کنار همه پرونده‌های مالی در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گیرد. از مسئولان صدا و سیما می‌خواهم که با ارائه توضیحاتی به افکار عمومی ابهامات موجود در این باره را برطرف کند.

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: در این بین برخی از شبکه‌های فضای مجازی طوری این موضوع را مطرح کردند که گویا پرونده جدیدی هست و در دوره فعلی رخ داده که اینطور نیست. مطمئنا با رسیدگی عادلانه به این پرونده و توضیحات دست اندرکاران صدا و سیما هیچ ابهامی باقی نمی‌ماند.

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1325882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =