جدایی یکی از نویسندگان سریال «پایتخت» از گروه

فارس نوشت: نویسنده فصل دو و سه سریال «پایتخت» گفت: دو سه جلسه برای مذاکره به دفتر تهیه کننده رفتم و در جریان قصه قرار گرفتم، اما طرفین یکسری شرایط مادی و معنوی داشتند که بعد از دو سه بار مذاکره به توافق نرسیدیم.

حسن وارسته نویسنده فصل‌های سریال‌ «پایتخت ۱،۲،۳» گفت: من و مرحوم خشایار الوند از افرادی بودیم که در بیشتر فصل‌های پایتخت حضور داشتیم.

وی با اشاره به همکاری به عنوان نویسنده با گروه تولید «پایتخت» ادامه داد: برای نگارش فصل پنج و شش تماس‌های متعددی از سمت گروه برای شروع همکاری داشتم. طبیعتا سرعت من و خشایار در نگارش این نوع سریال‌ها بالاتر بود و لحن و شخصیت‌ها را نیز به خوبی می‌شناختیم.

نویسنده سریال «بچه مهندس» در ادامه افزود: برای نگارش فصل پنج به دلایلی نتوانستم گروه را همراهی کنم، اما برای فصل ششم مُجابم کردند که به گروه نگارش این سریال اضافه شوم.

وارسته در ادامه بیان داشت: حتی دو سه جلسه هم رفتم و در جریان قصه قرار گرفتم، اما طرفین یکسری شرایط مادی و معنوی داشتند که بعد از دو سه بار مذاکره به توافق نرسیدیم و همکاری مجدد ما با گروه «پایتخت» شکل نگرفت. 

فصل شش سریال «پایتخت» به نویسندگی آرش صادقی در مرحله پیش تولید قرار دارد و به تازگی گروه تولید به همراه بازیگران اصلی به شیرگاه مازندران رفته‌اند. همچنین تا به حال ۷ قسمت از این سریال به نگارش درآمده است. 

مرحوم خشایار الوند، حسن وارسته، کوروش نریمانی، امیر حسین صادقی از نویسنده‌هایی بودند که در این شش فصل قصه‌های پایتخت را به نگارش درآوردند. 

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، مهران احمدی، سارا و نیکا فرقانی اصل از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند. یکی از بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حضور ندارد علیرضا خمسه است.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =