معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان : صددرصد با تخریب توسط حزب، رسانه ها یا افراد خاص مخالف هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: احزاب باید نقش موثر خود در هیجانات سیاسی و اجتماعی ایفا کنند که متاسفانه این مهم در جریان تغییر نرخ بنزین و حواشی آن به خوبی صورت نگرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود ثمینی ساعاتی پیش در دیدار اعضای خانه احزاب استان با استاندار گفت: جای احزاب را در حوادث اخیر خالی دیدیم که باید دقت شود فعالیت احزاب تنها به انتخابات محدود نباشد.

وی اظهار داشت:‌ چنانچه احزاب، شکل یافته و قدرتمند بودند و نسبت به مساله بنزین اعتراض یا مطلبی داشتند باید با اخذ مجوز رسمی ، در یک مکان مشخص با افرادی که به این وقایع اهمیت می دهند، تجمع می کردند.

احزاب می توانستند با تجمع قانونی و آرام، با آرامش حرف زده و انتقاد کنند

وی تصریح کرد: احزاب می توانستند با تجمع قانونی و آرام، با آرامش حرف زده و انتقاد کنند که در این صورت مسئوولان با حضور در این تجمعات، پاسخگو می شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد:‌ در صورت اجرای این روند، مسائل به کف خیابان کشیده نمی شد تا عده ای آشوبگر و فرصت طلب، به مردم و اموال عمومی خسارت بزنند و چهره ناخوشایندی از تجمعات آرام مردم به جا بگذارند.

ثمینی گفت:‌ بنابراین احزاب باید در هیجانات اجتماعی و سیاسی نقش داشته باشند چراکه کنترل کننده و فرصت خوبی برای انتقال سخن مردم به حاکمیت و بالعکس هستند.

احزاب برای توسعه لرستان برنامه دهند

معاون استاندار لرستان ادامه داد: تمامی احزاب به ویژه طیف اصلاح طلب،  صرفنظر از اینکه انتقاداتی به دولت دارند اما بیان مطالب آنها از سر دلسوزی برای استان است و ما از آن استقبال می کنیم.

ثمینی افزود: شاید ادبیات برخی افراد مناسب نباشد اما در هر صورت خواستار توسعه استان هستند و تلاش می کنند نقش سیاسیون و احزاب در این راستا پررنگ تر دیده شود بنابراین باید هر تشکلی میزان و چگونگی نقش خود را در توسعه استان مشخص کند.

وی اظهار داشت: نقش احزاب در توسعه استان بسیار مهم است اما این امر در همایش احزاب چندان مورد توجه قرار نگرفت که لازم است برای حضور در روند توسعه ی استان، برنامه و راهبرد ارائه کنند.

عدم انعکاس خبری همایش احزاب استان توسط صدا و سیما

وی از عدم انعکاس خبری همایش احزاب استان توسط صدا و سیما گلایه و تاکید کرد: انتقادات منصفانه را می پذیریم اما صد درصد با تخریب توسط حزب، رسانه ها یا افراد خاص مخالف هستیم.

معاون استاندار لرستان همچنین گفت: مدیران باید پاسخگوی اصحاب رسانه باشند چراکه آنها باید اقدامات حوزه کاری خود را گزارش داده، نقد را بپذیرند و خدمات دولت و حاکمیت را برای اطلاع و دلگرمی مردم بیان کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =