آغاز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس یازدهم در آذربایجان‌غربی

ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم، از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های ۹ گانه استان آذربایجان غربی نیز آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در ۹ حوزه انتخابیه استان شامل ۱۰ ‌مرکز میاندوآب، بوکان، ارومیه، مهاباد، نقده، شاهین‌دژ، پیرانشهر، سلماس، خوی و ماکو همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

ثبت نام از کاندیداها از امروز به مدت یک هفته و تا ۱۶ آذر ادامه خواهدداشت و افراد واجد شرایط جهت ثبت‌نام می توانند در این مدت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه استان انجام می شود.

یکی از کاندیداهای کنونی ارومیه در مجلس و نماینده سابق این شهر از نخستین ثبت‌نام کنندگان حوزه انتخابیه ارومیه بودند.

۴۵ دقیقه زمان مورد نیاز برای ثبت‌نام هر کاندیدا

علیرضا ملامحمدزاده فرماندار ارومیه درخصوص آغاز ثبت‌نام کاندیداها گفت: زمان تخمینی برای ثبت‌نام هر داوطلب مجلس در ارومیه ۴۵ دقیقه است و برای ثبت‌نام،۱۰ کاربر با هدف تسریع امور در فرمانداری این شهرستان فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به ثبت‌نام کاندیداها از ساعت هشت تا ۱۸ اضافه کرد: در طول این یک هفته به صورت متمرکز استعلام افراد از مراجع چهارگانه توسط وزارت کشور انجام می‌شود و بعد از اتمام ثبت‌نام داوطلبان و وصول نتایج استعلام از مراجع چهارگانه از طریق وزارت کشور، رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط هیات اجرایی و نظارت در طول ۱۰ روز انجام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =