۱۱۴ قطعه زمین صنعتیِ راکد در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شد

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ماهه‌ی‌ اخیر با برگزاری دو جلسه‌ی هیأت حلّ اختلاف و داوری، ۱۱۴ قطعه از زمین‌های‌ صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان تعیین‌تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان ،حمیدرضا فلاح با اشاره به هزینه‌های مترتب بر آماده‌سازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزود: در صورت عدمِ اخذِ پروانه‌ی بهره‌برداری از سوی طرفِ قرارداد ؛ پس از بررسیِ اظهاراتِ متقاضی از سوی  هیأت حل اختلاف و داوری ، نسبت به استمهال یا فسخِ قرارداد اقدام می‌شود.

فلاح ادامه داد: در همین راستا  با حضور طرفینِ قراردادها ؛ ۱۱۴  پرونده‌ی زمین‌های صنعتی راکد با مساحتی بالغ بر ۳۱ هکتار در ۱۷ شهرک‌ و ناحیه‌ی صنعتی استان بررسی و به صدور رأی منتهی شد.

وی گفت : آرای صادره شامل یک رأی انصراف ، ۶۱ رای استمهال و ۵۲ رای فسخ قطعی است که با توجه به جایگاه قانونیِ "هیأت حل اختلاف و داوری"  لازم‌الاجرا است.

لازم به توضیح است که در حال حاضر ۲۹ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر هستند که در ۲۱ مورد ، شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های  تولیدی و خدماتی فراهم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =