تمرکز اصلی این رویداد روی دو بیماری مهم بود: تالاسمی به عنوان یک بیماری خونی کمیاب و سرطان سینه. درآمد حاصل از این رویداد به دو مؤسسه "اتحادیه تالاسمی وِنِتو" و "بنیاد سرطان وِنِتو" اختصاص یافت. این کمک ها به تحقیقات برای بهبود وضعیت طول عمر افراد مبتلا به تالاسمی و تشخیص زودرس سرطان سینه در خانم های ۴۰ تا ۵۰ ساله تخصیص خواهد یافت. این دهمین رویداد "Pink Run" به شمار می رفت که هدفش ایجاد آگاهی درباره اهمیت ورزش و فعالیت بدنی در سبک زندگی سالم است. ظرف ده سال گذشته این رویداد در ۱۵ پروژه مختلف خیریه محلی داوطلبانه، بیش از ۳۲۰ هزار یورو کمک مالی جمع آوری کرده است.
فابیو دونا، مدیر بازاریابی دِسپار آسپیاگ با پررنگ کردن اهمیت "Pink Run" گفت: " ما این رویداد را به هیچ عنوان از دست نمی دهیم. این رویداد جشنی است که زنان، قهرمانش هستند و دربرگیرنده ارزش های ریشه ای ماست: نوع دوستی و تعامل. ما این رویداد را با تمامی سرفصل هایش حمایت می کتیم. ""Pink Run" ۲۰۲۰ روزهای ۹ و ۱۰ می (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) در میدان "پراتو دلا واله" برگزار خواهد شد.
درباره اسپار ایتالیا
اسپار ایتالیا مجوز فعالیت خود را در سال ۱۹۵۹ از اسپار اینترنشنال دریافت کرد. اولین فروشگاه در سال ۱۹۶۰ افتتاح شد و اسپار تبدیل به اولین شریک تجاری این کشور در حوزه خرده فروشی و عمده فروشی شد. اسپار ایتالیا که در این کشور تحت عنوان دِسپار شناخته می شود، مجوز فعالیت به شرکای منطقه ای را می دهد تا همگی در کنار هم برای رشد برند در این کشور تلاش کنند.
2121