زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است

رییس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: شرایط برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است و از همه کسانی که این شایستگی را دارند که نمایندگی مردم را داشته باشند، دعوت می‌کنیم برای خدمت‌رسانی به جامعه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش‌اقبال در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری سنندج محل ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون بر اساس آخرین آمار کار ثبت نام ۱۶ نفر در پنج حوزه انتخابیه استان نهایی شده و سه نفر دیگر نیز در حال نهایی شدن است.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر آماده ثبت نام داوطلبان هستند، افزود: توصیه می‌شود داوطلبان سریعتر کار ثبت نام را انجام دهند و این کار را به روزهای آخر موکول نکنند ضمن اینکه از آوردن همراهان زیاد خودداری کنند.

رییس ستاد انتخابات کردستان گفت: ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی در این استان در امور مربوط به انتخابات از جمله ثبت نام داوطلبان تا زمان رای گیری را بر عهده داشته و انجام می‌دهند.

خوش اقبال یادآور شد: با تدبیری که دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی استان اندیشیده‌اند، زمینه ثبت نام برای همه کسانی که دلشان برای نظام و مردم می‌سوزد، در این دوره  از انتخابات فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی نظام ما مردم همیشه در صحنه هستند، اضافه کرد: یکی از برکات نظام اسلامی این است مردم حق رای پیدا کردند پس باید از این فرصت برای پیشرفت کشور استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: امروز دشمنان انقلاب چشمشان به رای و نظر ملت ایران است و مردم نیز به واسطه عشق و ارادتی که به نظام دارند، همیشه حضور داشنته اند و این بار هم در انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت.

خوش اقبال با بیان اینکه انتخابات همیشه برای دولت و مردم مهم بوده است، تصریح کرد: پشتیبان اصلی این نظام مردم هستند و نیاز است همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما امنیت کامل است تا دغدغه ‌ای برای حضور مردم وجود نداشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در خاورمیانه و کشور افتاده، انتخابات آینده بسیار مهم است و حضور گسترده به ثبات نظام در عرصه‌های بین المللی کمک می‌کند.

رییس ستاد انتخابات کردستان بر همکاری رسانه ها برای تشویق مردم به مشارکت پررنگ در انتخابات تاکید کرد و گفت: هر وقت مشارکت بالا بوده دشمن مایوس شده است و نظام اسلامی در عرصه های بین الملی با اقتدار حضور داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =