پایداری‌ها برای انتخابات مجلس به خط شدند/ ثبت‌نام برای باز شدن دست جریان انقلابی/ حواشی روز سوم ثبت‌نام کاندیداهای مجلس

اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری یکی پس از دیگری، برای نام‌نویسی در انتخابات مجلس یازدهم در وزارت کشور حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از آن‌که حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری با حضور در محل وزارت کشور در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد، اعضای دیگر این جبهه نیز به جمع داوطلبان نمایندگی مجلس پیوستند.

آقاتهرانی از همان ابتدای ثبت‌نام در انتخابات، ساز جدایی از اصولگرایان را کوک کرد و تاکید کرد که «مستقل آمده است».

او هم‌چنین درباره هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی‌اش گفت: من هیچ پولی از حوزه یا دانشگاه نمی‌گیرم و با پاکت روضه خوانی در انتخابات شرکت می‌کنم اکنون هم در دفتر آقای اراکی منبر داشتم و با پول آن تا اینجا آمدم برای همین پولی برای چاپ تراکت و تبلیغات ندارم.

علی خضریان نیز عضو دیگر شورای مرکزی پایداری بود که برای حضور در مجلس به میدان آمد. خضریان پس از ثبت نام در انتخابات گفت: فعلا در انتخابات ثبت نام کردم تا دست جریان انقلابی برای انتخاب باز باشد.

به نوشته ایسنا، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره شفافیت هزینه‌های انتخاباتی‌اش نیز گفت: اگر من وارد صحنه رقابت‌های انتخاباتی شوم حتما هزینه و جزئیات آن را اعلام خواهم کرد ولی اکنون در مرحله ثبت نام هستم و شاید وارد مرحله رقابت نهایی نشوم.

خضریان همچنین  گفت:‌ به همراه تعدادی از دوستانم تصمیم گرفتیم برای حضور در انتخابات شرکت کنیم تا دست نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخاب افراد نهایی باز باشد. ولی دعا کنید تا این بار از روی دوش ما برداشته شود.

پس از مرتضی آقاتهرانی و علی خضریان، غلامحسین رضوانی، محمد مسعودی، سیدهاشم موسوی، محمدرضا حسینی از اعضای جبهه پایداری با حضور در وزارت کشور در انتخابات برای رقابت در حوزه تهران ثبت نام کردند.

محمد سلیمانی که از وزرای دولت احمدی‌نژاد هم بود، از دیگر اعضای این جبهه است که در انتخابات مجلس ثبت ‌نام کرد تا صف اعضای جبهه پایداری برای رسیدن به کرسی سبز پارلمان طولانی‌تر شود.

سید محمود نبویان از اعضای این جبهه هم در روزهای گذشته در انتخابات مجلس ثبت نام کرد. 

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =