نمایش فیلم های  ۱۰۰ ثانیه ای تولید حوزه هنری کردستان در سنندج

حوزه هنری استان کردستان ۱۴ فیلم ۱۰۰ ثانیه ای با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی را ۲۰ آذر ماه ۹۸ با حضور عوامل فیلم نمایش و مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، زانیار لطفی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تولید آثار سینمایی که در کمترین زمان ممکن بتواند تأثیر لازم را به مخاطب رسانده و پیام مورد نطر را منتقل نماید در قالب آثار ۱۰۰ ثانیه ای چند سالی است مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی در این خصوص افزود: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های صد ثانیه ای که تا کنون ۱۲ دوره آن به همت مؤسسه سوره هنر  برگزار می گردد در کنار توجه دیگر جشنواره های بین المللی به این موضوع نشان از تأثیرگذاری فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای می باشد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنرهای انقلاب اسلامی استان کردستان ادامه داد: حوزه هنری استان کردستان نیز بر همین اساس نگاه ویژه ای را به این موضوع داشته که کسب سه عنوان برتر در یازدهمین جشنواره فیلم های صد ثانیه ای و تولید ۲۵ فیلم ۱۰۰ ثانیه ای در سال ۹۷ و کسب موفقیت های بین المللی توسط فیلمسازان با این آثار در جشنواره های داخلی و خارجی نشان از اهمیتی است که فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای دارا می باشند.

لطفی گفت: در ۶ ماه اول سال جاری نیز در بخش تولیدی در کنار دیگر تولیدات در بخش فیلم های کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی در بخش فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای نیز با همکاری ۱۴ کارگردان و فیلمساز توانمند استان این ۱۴ فیلم تولید گردیده که چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۸ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور عوامل فیلم و علاقه مندان هنر سینما  در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران و توسط کارشناسان مربوطه مورد نقد قرار می گیرند.

وی در خصوص عنوان این فیلم ها نیز بیان کرد: فیلم های "زرد" به کارگردانی حمید قوامی، "اتاق زایمان" به کارگردانی امید راست بین، "پدر" به کارگردانی جبار صالحی، "کوه" به کارگردانی تیمور قادری، "به خاطر دخترم" به کارگردانی محمد فرج زاده، "پاهای کثیف" به کارگردانی آذر منصوری، "حسرت" به کارگردانی جلال ویسی، "دوخط موازی کم رنگ" به کارگردانی زانیار لطفی، "دیوار" به کارگردانی رضا محمدی، "زندگی زیباست" به کارگردانی نوید زارع، "سانروف" به کارگردانی جلال نصیری هانیس، "مرده" به کارگردانی سامان حسین پور، "زیر سایه شما" به کارگردانی شمیسا ناصری و "تعدیل" به کارگردانی کیوان سروری ۱۴ فیلم صد ثانیه ای می باشند که اکران می گردند.

مسئول واحد هنرهای تصویری با اعلام آزاد بودن حضور علاقه مندان هنر سینما جهت دیدن این آثار تصریح کرد: تولید آثار ارزشمند و تأثیر گذار از اولویت های واحد هنرهای تصویری است و در این راستا از طرح ها و فیلمنامه های ارائه شده پس از تصویب در شورای تصویب آثار سینمایی  به صورت کامل حمایت صورت می گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =