پاسخ میرسلیم به سوالات خبرآنلاین درباره حضور احمدی‌نژادی‌ها در مجلس آینده و دردسرسازی جبهه پایداری برای اصولگرایان

عضو حزب موتلفه گفت: تلاش اصولگرایان این است که با پایداری ها و دیگر طیف ها به یک لیست واحد برسند.

سیدمصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین درخصوص پیش بینی اش از ترکیب مجلس آینده گفت، امیدوارم اصولگرایان اکثریت را در مجلس بعدی داشته باشند. آنچه در آرمان اصولگرایان است برای برای پیشرفت و آینده کشور مناسب تر است. 

وی افزود: البته این به عملکرد افرادی که انتخاب می شوند هم بستگی دارد، باید دقت شود تا افراد شایسته ای انتخاب شوند.

این عضو حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان به لیست واحد می رسند یا ممکن است پایداری ها بازهم دردسرساز شوند، اظهار داشت: امیدواریم به فهرست واحد برسند تلاش هایی دارد صورت می گیرد تا لیست واحد بیرون بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بعد از انصراف لاریجانی از حضور در انتخابات آینده، اصلاح طلبان شانسی برای تصاحب کرسی ریاست مجلس داشته باشند نیز گفت: این موضوع بستگی به ترکیب مجلس آینده دارد. به نظر می رسد در مجلس آینده اصولگرایان اکثریت داشته باشند و شانس ریاست داشته باشند.

وی تاکید کرد: البته این اکثریت داشتن به لیست اصولگراها و شور و هیجانی مردم برای مشارکت در انتخابات بستگی دارد.

وی درخصوص حضور پررنگ مدیران و برخی نزدیکان احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس و اینکه احتمال حضور طیف بهاری در مجلس آینده، گفت: من از برنامه و لیست آنها خبر ندارم اما ممکن است طیف بهاری هم در مجلس آینده حضور داشته باشند.

2727
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =