ردپای معجزه هزاره سوم در انتخابات مجلس/روحانیِ اصلاح‌طلب هم آمد/آقای قاضی در فکر بازگشت به پارلمان/کوچک زاده آفتابی شد /حواشی روز آخر ثبت نام

نمایندگان ادوار مجلس در آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم، با حضور در وزارت کشور یا فرمانداری تهران نامشان را در لیست نامزدها به ثبت رساندند.

به گزارش خبرآنلاین، در آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم پنج عضو فراکسیون امید نامشان را در لیست کاندیداها به ثبت رساندند.

فاطمه ذوالقدر، سهیلا جلودارزاده،‌ فریده اولاد قباد،‌ طیبه سیاوشی و فاطمه سعیدی از اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران، کاندیدای حضور در انتخابات شدند.

برادر خالق معجزه هزاره سوم آمد

کارشناس مسائل تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)، برادر فاطمه رجبی(همسر غلامحسین الهام)، برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در فرمانداری تهران حضور یافت. فاطمه رجبی کسی استکه کتاب معجزه هزاره سوم در ستایش محمود احمدی نژاد را نوشته است.

نمایندگان ادوار به صف شدند

سید محمد حسین محمدی ،حسن تامینی، پیمان فروزش و جلال جلالی زاده از نمایندگان ادوار مجلس نیز امروز برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند.

مجید امیدی شهرکی، مدیرعامل ایرنا در دوران دولت احمدی‌نژاد نیز ستاد انتخابات کشور آمد تا برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کند.

یک قاضی دیگر کاندیدا شد

موسی غضنفرآبادی، رئیس فعلی دادگاه‌های انقلاب تهران و نماینده مردم بم در دوره هفتم، هشتم و نهم با حضور در وزارت کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

همچنین بنا به گزارش مهر محمدزارع فومنی، دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با حضور در ساختمان فاطمی، برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مجلس از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

سید حسن موسوی تبریزی نماینده دور اول مجلس به ستاد انتخابات کشور آمد تا مجددا از حوزه انتخابیه تهران داوطلب ورود به مجلس یازدهم شود.

مهدی کوچک‌زاده نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات کشور آمد و برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =