۰ نفر
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
 مدیرعامل تبرک کیست؟

شرکت تبرک با مدیریت علیرضا بوستانی در سال 1377 تاسیس شد. بوستانی مدیرعامل تبرک، عشق به کارآفرینی و اشتغال‌زایی و عشق به تولید از نوع محصولات سالم و باکیفیت برتر را انگیزه‌ی قدم گذاشتن در این مسیر می‌داند.

بوستانی در ابتدا سراغ تولید گوجه‌فرنگی با برخورداری از بهترین واریته گوجه فرنگی و بذرهای اصلاح شده رفت. تولید را با جذب روزانه 200 تن گوجه‌فرنگی آغاز کرد. مقداری که در حال حاضر از مرز روزانه سه هزار تن فراتر رفته است.

مدیرعامل تبرک در راستای دستیابی به اهداف، مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع غذایی را از کشور ایتالیا که پیشرو در ماشین‌سازی صنایع غذایی است، تامین کرد و در اختیار تولید قرار داد. برای 10 هزار خانواده کشاورز، زمینه اشتغال‌ مولد را فراهم کرد تا به آنچه که در سر می‌پروراند جامه‌ی عمل بپوشاند.

تبرک

علیرضا بوستانی به عنوان مدیرعامل تبرک سعی کرد در تولید مواد غذایی تبرک، صداقت در عمل و حفظ و ارتقای کیفیت را در اولویت قرار دهد. از این‌رو مواد افزودنی را به چرخه‌ی تولید راه نداد تا هموطنانمان که شایسته‌ی بهترین‌ها هستند محصولی در خور مصرف کنند.

سهم تبرک از صنعت رب ایران بعنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در سطح جهان، فرآورده‌ای با ارزش‌های غذایی و کیفی برتر است.

استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در تولید، محصولات تبرک را از سایرین متمایز کرده است. بهره‌مندی از تکنولوژی تغلیظ به روش فالینگ فیلم از دلایل حفظ ویتامین‌ها، لیکوپن‌ها و حفظ طعم گوجه‌فرنگی تبرک است. در این تکنولوژی، تغلیظ رب گوجه‌فرنگی در دمای 75 درجه تحت خلاء اتفاق می‌افتد و به این ترتیب، ارزش غذایی ماده اولیه حفظ می‌شود. بعد از مرحله پاستوریزاسیون، در فرآیندی کاملا اسپتیک، رب تبرک در شرایط بهداشتی عاری از هرگونه آلودگی بسته‌بندی می‌شود.

علیرضا بوستانی

دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی گواه اعتبار و ارزش کیفی و مطلوبیت برند تبرک نزد مصرف‌کنندگان داخل و خارج کشور و گواه صادق کیفیت برتر این محصولات است.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =