چگونه برای کارکنان شرکت یلدای به یادماندنی بسازیم؟

تحقیقات وسیعی در مدیریت ثابت کرده است که اگر پرسنل یک سازمان احساس کنند که مورد توجه قرار گرفته اند، افزایش ملموس عملکرد دارند. اعیاد و جشن های مختلف فرصت مناسبی برای این کار است. معمولا مدیران شرکت های موفق و مطرح در زمان مناسبت ها، برنامه های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. یکی از این مناسبت های مهم، شب یلدا است. شب یلدا یک فرصت کم‌نظیر برای مدیران کسب‌ و کار ها است تا جو سازمان خود را بهتر کنند. علاوه بر بهتر شدن جو سازمانی، کارایی کارکنان در این شرایط افزایش می‎یابد.

شب یلدا، پر از خاطره به یاد ماندنی

شب یلدا جدا از این که یک جشن در کشورمان است، یک روز شیرین برای ایرانیان است. معمولا شب یلدا در خاطر اکثر ما به دوران کودکی و خاطرات تکرارنشدنی خانه مادربزرگ گره خورده است. حال تصور کنید که این جشن را در محیط سازمان بگیرید؛ کارکنان سازمان یادآور خاطره های شیرین در کنار خانواده خود شوند. این که پرسنل یک سازمان احساس کنند سازمان بیشتر شبیه خانواده آن‌ها است تا محیط خشک کارشان، آرزوی مدیر هر کسب و کاری است. زندگی کردن به جای کار کردن در یک محیط کاری برای پرسنل بسیار شیرین است. برای همین شب یلدا فرصت بسیار خوبی برای منسجم کردن محیط یک شرکت است.

خیلی از مدیران سازمان ها اصرار دارند که حتما این جشن باید در خود شب یلدا گرفته شود. ولی باید قبول کرد که خیلی از کارکنان دوست دارند که این شب را ساعت بیشتری در کنار عزیزانشان باشند. حتما نیاز نیست که این مراسم در همان شب گرفته شود. حتی اگر چند روز قبل از آخرین روز آذر این مراسم گرفته شود، اثر ماندگار خود را می‌گذارد. یک پذیرایی خوب، می‌تواند خاطره شیرینی در ذهن پرسنل ایجاد کند. حتی این مورد می‌تواند باعث تبلیغ سازمان به صورت دهان به دهان توسط پرسنل شود و یک دید مثبتی از سازمانتان در ذهن مخاطبانتان شکل گیرد.

پذیرایی شب یلدا

پذیرایی شب یلدا همیشه دارای نماد هایی برای ما است. هندوانه یکی از بزرگترین نمادها و انار دیگر نشانه شب یلدا است. آجیل مخصوص و باسلوق نیز برای برخی جزئی از خوراکی های خوشمزه این شب است. انواع شیرینی و شکلات هم در یلدا مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کنار سایر اقلام، سفره این شب را رنگین تر می‌کند.

مشکلات پذیرایی شب یلدا برای محیط کاری

اکثر مواد غذایی که در پذیرایی شب یلدا استفاده می‌شود نیاز به ریخت و پاش فراوان دارد. علاوه بر پذیرایی کردن، نحوه مصرف کردن و خوردن این پذیرایی ها در محیط شرکت مشکل است. برای همین موضوع خیلی از سازمان ها امکانات و وقت و یا انرژی برگزاری این مراسم را ندارند و نمی‌توانند از فرصت این جشن استفاده کنند. اما برای این مشکل راه حل خوبی وجود دارد و به راحتی می‌توان این مسئله را حل کرد.

پک پذیرایی آماده یلدا

بسته پذیرایی آماده، راه حل مشکلات پذیرایی یلدا

راه حل این است که از پذیرایی آماده شب یلدا استفاده کنید و بدون دردسر و هیچ مشکلی جشنی ماندگار در شرکتتان بگیرید. استفاده از پک پذیرایی آماده جدا از موارد بالا، باعث می‌شود که زمان بیشتری برای سایر کارهای جشن داشته باشید. همچنین اگر کسی قصد داشته باشد که پذیرایی اش را با خانواده خود تقسیم کند، بسته پذیرایی گزینه بسیار مناسبی است.

برای تهیه پک پذیرایی یلدا به صورت آماده به کجا مراجعه کنیم؟

برای تهیه پک پذیرایی آماده شب یلدا باید سراغ شرکتی را گرفت که تخصص پذیرایی را دارد. بسیار مهم است که پذیرایی ها در پک پذیرایی های شکیل باشند و خود پذیرایی ها ظاهری مناسب داشته باشند. مهمانو شرکتی است که می‌تواند این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرد. تجربه سازمان ها نشان داده که مهمانو به راحتی از پَس یک پذیرایی  یلدایی خاطره انگیز برآمده است. با مراجعه به سایت این شرکت به راحتی می‌توانید از بین پک ها، پک مورد نظر خود را انتخاب کنید. تنوع این محصولات آنقدر بالا است که شما با هر بودجه ای می‌توانید بسته پذیرایی آماده شب یلدا تهیه کنید.

با وجود تنوع پک پذیرایی یلدا در این شرکت، مهمانو اصلا شما را محدود به پک های خود نمی‌کند. شما می‌توانید هرکدام از خوراکی های آماده را به طور جداگانه سفارش دهید. حتی شما می‌توانید خودتان اقلام داخل این پک ها را انتخاب کنید و دستتان کاملا باز است.

پک پذیرایی VIP یلدای مهمانو

علاوه بر سهولت برای کارفرمایان، مهمانو برای کارمندان هم راحتی به وجود آورده است. تصور کنید که سِرو کردن انار و یا هندوانه در محیط کار چقدر سخت است؟ مثلا مهمانو می‌تواند انار را به شکل بسته دانه های انار تقدیم شما ‌کند. آجیل را به شکل بسته های کوچک و راحت در استفاده عرضه می‌کند و انواع شیرینی و باسلوق را به شکل آبرومندی ارائه می‌کند. به راحتی و بدون کوچکترین زحمتی می‌توانید سازمان خود را متفاوت و صمیمی کنید. حتی دانشگاه ها و مدارس و سایر ارگان ها می‌توانند یک خاطره زیبا را از این جشن و پذیرایی یلدا بسازند.

یلدا، تلنگری برای کنار هم بودن

خیلی مهم است که روزهای شاد را جشن بگیریم و دیگران متوجه شوند که چقدر برایمان مهم هستند. یلدا بهانه ای است که در یک شب، یک لحظه بیشتر در کنار هم باشیم. برخی اوقات زندگی روزمره و حوادث مختلف باعث می‌شود که از هم فاصله بگیریم و یا از هم دلخور باشیم. این فاصله گرفتن ها، چه در سطح خانواده و چه در سطح سازمان، کارایی را پایین می‌آورد و انسان ها را زود خسته می‌کند. یک مدیر باهوش، کسی است که از جشنی مانند یلدا استفاده کند و این فاصله ها را کم کرده و انسان ها را به هم نزدیک کند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =