گازگرفتگی ۸ نفر از ساکنین یک خانه در کرج

ایسنانوشت:رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: هشت نفر از ساکنین یک منزل مسکونی در خط ۳ حصار، دچار گاز گرفتگی شدند.

مهرداد بابایی  گفت: طی تماس یک شهروند با اورژانس البرز و اعلام حادثه گازگرفتگی، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

بابایی افزود: این حادثه صبح امروز یکشنبه، ۱۷ آذر، ساعت ۷:۱۵ در یک منزل مسکونی ویلایی واقع در خط ۳ حصار رخ داد.

وی ادامه داد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محض رسیدن به محل و ارزیابی صحنه و افراد حاضر در محل، تعداد افراد نیازمند دریافت خدمات درمانی و انتقال را هشت نفر اعلام کردند که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس دیگر به محل اعزام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: افراد مسموم دارای علائمی چون سردرد و سرگیجه بودند که اقدامات درمانی پیش بیمارستانی و  اکسیژن درمانی آغاز شده و در نهایت چهار نفر از افراد با علائم شدیدتر که دو نفر خانم ۳۶ و ۶۰ ساله و دو نفر آقا ۳۲ و ۶۲ ساله بودند توسط آمبولانس‌های اعزامی به مرکز درمانی امام علی علیه السلام منتقل شدند و چهار نفر دیگر که خانم‌های ۲۶ و ۲۸ ساله و آقایان ۳۰ و ۳۵ ساله بودند از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

وی در پایان گفت: متأسفانه نقص وسیله گرمایشی باعث تجمع گاز مونوکسید کربن در منزل شده بود؛ از راه‌های بسیار ساده تشخیص عدم نقص در وسایل گرمایشی، رنگ آبی شعله بخاری و داغ بودن دودکش است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =