آشنایی با مدل بازاریابی و فروش محصولات شرکت بیز

قارچ گانودرما ! حتما شما هم در یک سال اخیر نام این قارچ و محصول شرکت بیز یعنی قهوه های دکتر بیز را شنیده اید. در سرتاسر شبکه های اجتماعی تا غرفه های متنوع در سطح شهر و بعضی اوقات هم همایش های آشنایی با این محصول. اما به راستی در این بازار پر زرق و برق تبلیغات چگونه یک محصول میتواند به این خوبی شناخته شود؟

اگر مایلید که بیشتر با این شیوه از فروش  و آقای دکتر غلامرضا عطاران آشنا شوید، بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

سال هزار و سیصد و نود بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت در صنعت بازاریابی شبکه ای کشور را برای تعداد محدودی شرکت صادر نمود. شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا به اختصار بیز، در همان زمان موفق به اخذ مجوز فعالیت خود نمود. شرکت بیز با دارا بودن بیش از هفت کارخانه تولیدی موارد غذایی، سهم بسیار زیادی از بازار محصولات سلامت محور در کشور را دارا میباشد. کسب و کاری که با تولید محصولات با کیفیت و خاص شکل گرفته و طبق صحبت های آقای دکتر غلامرضا عطاران، رییس هییت مدیره مجموعه، به بزرگترین تولید کننده محصولات حاوی قارچ گانودرما در خاورمیانه تبدیل شده است.

غلامرضا عطاران

غلامرضا عطاران که سابقه ی عضویت ۱۴ ساله در انجمن مدیران صنایع کشور را دارد، میگوید بازاریابی و فروش بسیار با اهمیت بوده و حتی از تولید هم با ارزش تر است. شرکت بیز علاوه بر تولید محصولات خاص و با کیفیت مدل توزیع منحصر به فرد خود را نیز دنبال میکند. یعنی بازاریابی شبکه ای. به گفته ی آقای عطاران این شرکت ضمن همکاری با بیش از یک میلیون نفر از جوانان این مرز و بوم به عنوان همکاران مستقل خود، توانسته است محصولات شرکت بیز را علاوه بر ارسال به دورترین نقاط کشور، به کشورهای همسایه صادر کند.

تاریخچه ی این مدل از کسب و کار باعث شده تا بسیاری با دیده ی تردید به این متد درآمد زایی نگاه کنند. غلامرضا عطاران می گوید: با توجه به فعالیت بیش از یک دهه ای شرکت های دسیسه هرمی به نام بازاریابی شبکه ای و سوء استفاده از این اسم، امروزه عملکرد شرکت ها و راهبران و توزیع کنندگان بسیار حساس است و نقشی حیاتی در رشد و بقای این صنعت در میهن عزیزمان دارد.

عمده محصولات تولیدی بیز را کالاهایی با محوریت بهداشت و سلامت فردی تشکیل می دهند. محصولاتی که بعضا در تعدادی از آنها عصاره قارچ گانودرما به عنوان یک فاکتور اصلی ایفای نقش می کند. اما تولیدات این مجموعه، شامل کالاهایی با کیفیت مانند پودر مبات و اسپری زعفران نیز می شود.

در انتها، دکتر غلامرضا عطاران خاطر نشان کرد، فرصت درآمدی شرکت بیز به این صورت طراحی شده است که هر فرد، با توجه به میزان مشارکتی که در فروش هر محصول دارد، سود عادلانه ای از بازاریابی کالای فروخته شده دریافت می کند. در واقع این مدل سالم است که افراد را به سمت فعالیت سالم در بازاریابی شبکه ای هدایت می کند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =