۰ نفر
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
افزایش اعتبارات شهرداری شهرکرد

ایرنا نوشت : رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به بررسی دقیق اعتبارات شهرداری گفت: این شورا با افزایش اعتبار ۱۳ ردیف اعتباری شهرداری شهرکرد موافقت کرد.

حیدر علیپور دهکردی شامگاه یکشنبه در دویست و هجدهمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعضای این شورا افزایش ۲۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعتبار برای افزایش ۱۳ ردیف اعتباری از ردیف‌های اعتباری هزینه بودجه سال‌جاری شهرداری شهرکرد را تصویب کردند.
وی افزود: این افزایش اعتبار از محل جابجایی بخشی از اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث ساختمان آتش‌نشانی تامین خواهد شد.
علیپور دهکردی تصریح کرد: تحقق کامل و هزینه‌کرد بودجه پیش‌بینی شده شهرداری شهرکرد از مهمترین خواسته‌ها و برنامه‌های اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری به شمار می‌رود.
به گزارش ایرنا، شامگاه شنبه ۱۱ اسفند سال گذشته در یکصد و چهل و ششمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۸ شهرداری شهرکرد یک‌هزار و ۶۲۹ میلیارد ریال اعلام شد.
این میزان بودجه نسبت به بودجه سال گذشته که یک‌هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال بوده بیش از ۳۱ درصد رشد دارد.
از مجموع بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۸ شهرداری شهرکرد ۴۲۳ میلیارد ریال از محل درآمد ناشی از عوارض عمومی (درآمدهای مستمر)، ۱۰۵ میلیارد ریال از درآمد ناشی عوارض اختصاصی، ۱۰۰ میلیارد ریال از بهای خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری، ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درآمد حاصل از وجوه و اموال شهرداری، ۲۰ میلیارد ریال از کمک‌های اعطایی دولت و سازمان‌های دولتی، ۲۴۰ میلیارد ریال از اعانات، هدایا و دارایی‌ها و بقیه از سایر منابع تامین خواهد شد.
وی یادآور شد: مدیران شهرداری شهرکرد موظفند در راستای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده مرتبط با توسعه شهری تمامی توان و تلاش خود را به کار بندند.
علیپور دهکردی اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از ۲۶ طرح عمرانی نیمه‌تمام شهرداری شهرکرد با میانگین ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی جزو برنامه‌های اولویت‌داری شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد است.
عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت:افزایش درآمدهای پایدار به طور مستمر در دستورکار مدیران شهرداری قرار گیرد.
مصطفی حیدری تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در مرکز استان وضعیت شهرکرد در حوزه اشتغال،اقتصاد و توسعه شهری را متحول خواهد کرد.
گفتنی است ، طرح‌های عمرانی شهرداری شهرکرد در قالب بهبود عبور و مرور، ترافیک، تاسیسات شهری، حمل و نقل، توسعه شهری مانند فضای سبز، موارد حفاظتی مثل تجهیزات آتش‌نشانی و سایر فعالیت‌های عمرانی شامل مناسب‌سازی معابر، پیاده‌روسازی، اصلاح هندسی تقاطع‌ها، زیرسازی و آسفالت است.
شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =