انعقاد تفاهم نامه برای حفاظت پایدار از محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

تفاهم نامه همکاری برای حفاظت از محیط زیست، همگام با توسعه ورزش، میان ادارات حفاظت محیط زیست و ورزش و جوانان شهرستان اردل در این استان منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ، این تفاهم نامه به منظور تحقق هر چه بهتر اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست را وظیفه عمومی تلقی نموده و به منظور افزایش دانش محیط زیستی در جامعه ورزشی جوان و دستیابی به توسعه پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه ورزش جوانان میان ادارات ورزش و جوانان و حفاظت محیط زیست شهرستان اردل منعقد شد.

این تفاهم نامه برای ارتقای سطح آگاهی، اخلاق و مشارکت و مسئولیت‌پذیری محیط زیستی در بین جوانان، همچنین هم‌گرایی و افزایش کمی و کیفی سمن‌های فعال جوان در حوزه محیط زیست منعقد شده است.

حمایت از تشکل‌های ورزشی به خصوص ورزش همگانی دوستدار محیط‌زیست با رعایت قوانین و مقررات، حمایت از فعالان محیط‌زیستی و سمن‌های جوانان ورزشی، انجام اقدامات اساسی برای جلب مشارکت عمومی در حفظ محیط‌زیست در زمان رویدادها و مسابقات ورزشی و شناسایی، ترویج و توسعه ورزش‌های مرتبط با طبیعت از دیگر محورهای همکاری در این تفاهم نامه ذکر شده است.

شهرستان اردل با مرکزیت شهر اردل شامل دو بخش، چهار شهر، چهار دهستان است و بخشی از منطقه حفاظت شده جنگلی هلن نیز در این شهرستان قرار دارد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =