استعفای استراماچونی، استیضاح وزیر ورزش در مجلس را کلید زد

ایسنا نوشت: یک نماینده مجلس شورای اسلامی از درخواست 30 نماینده برای استیضاح وزیر ورزش به دلیل اتلاف منابع مالی در تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین تیم باشگاهی استقلال خبر داد.

عبدالکریم حسین‌زاده اظهار کرد: به اتفاق 30 نفر از همکاران نماینده استیضاح آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان را در اجرای اصل 89 قانون اساسی و براساس ماده 228 آیین‌نامه داخلی مجلس تنظیم کردیم.

وی ادامه داد: سوء‌مدیریت منجر به اتلاف گسترده منابع مالی کشور و ضربه به اعتبار بین‌المللی در اداره تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله دلایل این استیضاح است، چرا که قرارداد سه میلیون یورویی ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و فسخ یک طرفه قرارداد از سوی او اسباب زیرسوال رفتن ورزش کشورمان شد.

حسین‌زاده یادآور شد: محور دوم این استیضاح سوء‌مدیریت و اتلاف منابع مالی در اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و با توجه به این‌که وزیر ورزش رییس مجمع عمومی هر دو باشگاه است در صورت عدم ساماندهی باشگاه استقلال، روند سوءمدیریت در این باشگاه متوقف نخواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابسامانی شدید در تیم فوتبال استقلال و کنار رفتن استراماچونی آن را ناشی از سوء‌مدیریت هیات مدیره و مدیرعامل استقلال عنوان کرد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما شاهد این هستیم که کی‌روش با آن وضعیت از سرمربی‌گری تیم فوتبال کشورمان کنار می‌رود و ویلموتس با آن مبلغ قرارداد سرمربی می‌شود اگر ما در شرایط بد مالی قرار داریم چرا مربیان داخلی در این سمت‌ها قرار نمی‌گیرند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    21 25
    به گمانم نماینده های پرسپولیسی طرح استیضاح وزیر رو مسکوت نگه میدارن.
    • GB ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      6 1
      ورزش کشور این همه مشکلات داره وزیر را استیضاح نکردند حالا میخواند وزیر را به خاطر یک باشگاه استیضاح کنند الحق که استقلال تیم حکومتیه
  • نا شناس IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    30 11
    مدیر عامل استقلال مامور اجرای برنامه های وزیر ورزش برای زمین زدن اسنقلاله
    • GB ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      1 3
      چرا وقتی برانکو را فراری دادند این حرف را نزدی
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    25 13
    چرا از تیم حکومتی حمایت میکنین؟!