ناهارتایم، جامع ترین سامانه سفارش غذای شرکتی

وعده غذایی ناهار برای تمامی کارمندان یک شرکت می‌تواند حیاتی باشد؛ صرف یک غذای لذیذ و با کیفیت در طی روز قطعا در بازدهی آن روز یک کارمند تاثیر گذار است، لذا سفارش غذای شرکتی از طریق یک پلتفرم جامع و کامل می‌تواند نیاز روزانه کارمندان به این موضوع مهم را به بهترین شکل برطرف سازد.

اگر شما تجربه سفارش غذا از رستوران‌های مختلف در زمان ناهار را داشته باشید، متوجه می‌شوید که ارسال غذا در ساعت های پر ترافیک به کندی و با تاخیر انجام می‌شود و همچنین در یک شرکت ممکن است چندین کارمند همزمان از یک و یا چند رستوران سفارش دهند و در نتیجه غذاها در زمان های مختلف و توسط پیک های مختلف به آدرس شرکت شما ارسال می شود و این موضوع علاوه بر افزایش هزینه، باعث ایجاد بی‌نظمی در تحویل سفارش ها می شود؛ همچنین انتخاب غذا از یک لیست بلند شامل رستوران های مختلف با منوهای متنوع نیز کار بسیار سختی است و از طرفی انجام این کار پیش از ناهار، نیازمند زمان نسبتا زیادی می‌باشد.

سفارش غذا با یک قیمت منطقی باعث می‌شود تا کارمندان به راحتی بتوانند غذای دلخواه خود را انتخاب کنند؛ همچنین پرداخت هزینه غذا به صورت روزانه در زمان سفارش ممکن است برای بسیاری از کارمندان جذابیت نداشته باشد، اما سرویسی که کارمندان بتوانند با استفاده از آن هزینه ناهار خود را در انتهای هر ماه پرداخت کنند قطعا برای هر شخصی جذاب خواهد بود.

حفظ کیفیت غذاها در بلند مدت نیز از مشکلات اساسی است که شرکت های بسیاری روزانه با تامین کنندگان غذا بر سر آن اختلاف نظر دارند و اکثرا این تجربه را داشته اند که کیفیت غذای روز اول با روزهای آتی تفاوت دارد.

دسترسی به یک منوی ترکیبی، با کیفیت و جامع از غذاهای متنوع رستوران های برتر شهر تهران، سفارش غذای هر روز، ارسال به موقع غذای تمامی کارکنان در زمان مشخص، امکان مشاهده لیست سفارش های ثبت شده در روزهای گذشته، ثبت نظر در مورد سفارش های قبلی و امکان شخصی سازی منوها بر اساس سلیقه کارمندان نیز از ویژگی های منحصر به فردی است که سرویس سفارش غذای شرکتی ناهارتایم در اختیار شرکت‌ها و کارمندان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید به عنوان نماینده شرکت خود، فرم ثبت شرکت در ناهارتایم را به صورت آنلاین تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند. تکمیل فرم ثبت شرکت و استفاده از این سرویس کاملا رایگان است و غیر از هزینه های مرتبط با غذا، هزینه ای به عهده شرکت و یا کارمند نخواهد بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =