۴۶۰ دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام شدند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۶۰ دانش آموز دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهرستان بویراحمد امروز دوشنبه و در آیینی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، هادی زارع پور اظهار داشت: تعدادی از معلمان، اولیای دانش آموزان، مسؤولان سازمان دانش آموزی و فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین حضور داشتند.

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این کاروان راهیان نور به مدت سه روز و از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان شهدا دیدن می ‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اعزام دانش آموزان این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور ترویج روزافزون فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد بین آنان است.

زارع پور عنوان کرد: سه هزار دانش آموز پسر و دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =