آغاز به کار رسمی تپ‌سی در شهر قم

تپ‌سی، به عنوان یکی از بازیگران اصلی حمل و نقل آنلاین، از ابتدای آذر ماه، فعالیت خود را در شهر قم آغاز کرد.

تپ‌سی با هدف تسهیل حمل و نقل درون‌شهری در قم، شروع به فعالیت کرده و آماده قبول درخواست سفرهای شهروندان قمی  است. همچنین رانندگان خودروهای شخصی و تاکسی‌های فعال در تاکسیرانی می‌توانند برای کار در این تاکسی آنلاین ثبت نام کنند.

با اضافه شدن قم به شهرهای محل فعالیت تپ‌سی، هم اکنون این شرکت در تمام شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت حضور دارد. فعالیت تپ‌سی در قم به دنبال امضای قرارداد با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بر اساس دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل هوشمند مسافر آغاز شده و علاوه بر خودروهای شخصی، تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی این شهر نیز می‌توانند فعالیت خود را در تپ‌سی شروع کنند.

قم، یکی از مهم‌ترین شهرهای زیارتی ایران است که سالانه زائران زیادی به آن سفر می‌کنند و علاوه بر شهروندان ایرانی، میزبان شمار زیادی از توریست‌های سایر کشورهای مسلمان منطقه است. به همین دلیل، این شهر ظرفیت زیادی در بخش حمل و نقل شهری دارد که نیازمند ساماندهی و حضور بیشتر بازیگران اصلی حمل و نقل اینترنتی است.

در حال حاضر، روزانه حدود 2 میلیون سفر شهری در قم انجام می‌شود و با توجه به نیاز این شهر به توسعه حمل و نقل عمومی، ظرفیت بسیاری برای ساماندهی سفرهای درون شهری و ارائه خدمات مطمئن جابه جایی مسافر در این شهر وجود دارد.

تپ‌سی با توجه به نیاز شهروندان قمی به خدمات حمل و نقل هوشمند، در نظر دارد تا با تشکیل ناوگان کافی و ارائه خدمات مطلوب در شهر قم، علاوه بر تسهیل حمل و نقل شهری و پاسخ به نیاز شهروندان در قم، فرصت‌های شغلی جدیدی در این شهر ایجاد کند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =