نظر کاربران خبرآنلاین؛حاج فتح‌الله برگردد

انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال یکی از مهم ترین اتفاقات روزهای آینده فوتبال ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از استعفا فتحی از مدیرعاملی استقلال، حالا یک نفر باید این سمت را عهده دار شود. در حال حاضر چند گزینه برای مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند و وزارت ورزش هم با جدیت در حال بررسی گزینه های مختلف بوده، اما فعلا این موضوع به نتیجه نرسیده و به گفته مازیار ناظمی رئیس روابط عمومی وزارت ورزش، قرار شده تا زمان معرفی مدیرعامل، خلیل زاده به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت کند.

علی فتح‌الله‌زاده، کاظم اولیایی و رضا حسنی‌خو در حال حاضر جدی ترین گزینه های مدیرعاملی استقلال هستند.

کاربران خبرآنلاین درباره گزینه مناسب مدیرعاملی استقلال نظرات جالبی دارند. اکثر کاربران معتقد هستند علی فتح الله زاده بهترین گزینه برای مدیرعاملی این تیم است و بعضی ها هم نظرشان کاظم اولیایی است. کاربرانی هم در این میان معتقد هستند فرهاد مجیدی می تواند گزینه مناسبی برای آبی های تهران باشد اما فتح الله زاده که آخرین قهرمانی استقلال در لیگ در دوران مدیریت او به دست آمده از بیشترین اقبال عمومی برخوردار است.
نکته جالب، عدم استقبال استقلالی ها از حسنی خو است که چهره ورزشی محسوب نمی شود. آن ها دوست ندارند مدیرعاملی باشگاهشان به دست یک چهره غیر ورزشی بیفتد و به همین دلیل بیشتر سعی کرده اند نفرات دیگر که از اهالی ورزش هستند را معرفی کنند.

نظرات کاربران خبرآنلاین را اینجا ببینید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    98 21
    فقط اولیایی