برگزاری نشست هم اندیشی مدیران منطقه ۴ کشوری به دبیری اردبیل

نشست هم اندیشی مدیران منطقه ۴ کشوری با حضور مدیران کل استان های اردبیل،آذربایجان شرقی و غربی ،زنجان و کردستان در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان به دبیری حجت الاسلام والمسلمین دکتر ستوده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، در این نشست ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل ضمن قرائت مصوبات قبلی ،تاکیدات حجت الاسلام والمسلمین دکترخاموشی ریاست محترم سازمان را به استماع حضار رساندند.

وی در این نشست گفت:زمانبندی برگزاری جلسات و نیز مکان برگزاری جلسات که به صورت دوره ای خواهد بود جزو برنامه ریزی هایی است که باید صورت پذیرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت:همت همگانی برای گسترش فرهنگ وقف در راستای خدمت به آحاد جامعه علی الخصوص قشر ضعیف جامعه  و برگرداندن اعتماد به مردم باید با قوت بیشتری پیگیری شود.

ستوده گفت:انتخاب امین برای مدیریت بخشی از موقوفات از جمله سیاست هایی است که سازمان تاکید ویژه ای بر آن دارد.حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد مسئول اموراستان های سازمان اوقاف و امورخیریه مهمان ویژه این نشست بود .

قبل از شروع این نشست بازدید از امام زاده سیدابراهیم(ع) زنجان و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان آیت الله زنجانی از جمله برنامه هایی بود که صورت پذیرفت. بعد از این مراسم نیز بازدید از حسینه اعظم زنجان و نیز دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه هایی بود که انجام شد.
 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =