دستور جهانگیری به وزرای کشور و ورزش و جوانان درباره سمن‌های جوانان

معاون اول رئیس جمهوری با تأکید بر ضرورت حمایت از سمن‌های حوزه جوانان، از وزرای کشور و ورزش و جوانان خواست تا نسبت به صدور پروانه سمن‌های جوانان در استان‌ها اقدام لازم و فوری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، با توجه به عدم صدور پروانه فعالیت سمن‌های جوانان در برخی استان‌ها، اسحاق جهانگیری از استان‌هایی که در صدور مجوز و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد جوانان اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند، تشکر کرد و بر ضرورت حمایت از سمن‌های حوزه جوانان و صدور پروانه سمن‌های جوانان در استان‌هایی که متوقف است، تاکید کرد.

متن کامل دستور معاون اول رئیس جمهوری به وزرای کشور و ورزش و جوانان به شرح زیر است:

«جناب آقایان رحمانی فضلی و سلطانی‌فر

با توجه به ضرورت حمایت از سمن‌های حوزه جوانان و با تشکر از استان‌هایی که در صدور مجوز و حمایت اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند، برای صدور پروانه سمن‌های جوانان در استان‌هایی که متوقف است، اقدام لازم و فوری انجام شود».

یکی از مهمترین مشکلاتی که همواره در دیدار سمن‌های جوانان در استانهای مختلف با معاون اول رییس جمهور مطرح می‌شود، موضوع عدم صدور پروانه فعالیت این سمن‌ها در برخی استان‌ها بوده است.
اهمیت موضوع صدور پروانه فعالیت به دلیل نظام‌مندی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان در راستای تقویت، حمایت و توانمندسازی این سازمان‌ها حائز اهمیت است و ثبت حقوقی و قانونی شدن فعالیتهای آنها را تضمین می‌کند.

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =