شوک مربی ایتالیایی به هواداران؛ استراماچونی - استقلال در بن بست!

آندره استراماچونی در استوری همسرش به اتفاقات چند روز اخیر و جدایی اش از استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آندره استراماچونی سرمربی مستعفی استقلال در استوری همسرش اعلام کرد که دیگر نمی تواند با این شرایط مذاکره کند و رفتار باشگاه چهره حرفه ای او را مخدوش کرده است. او گفت حتی نمی داند که این افراد می خواستند مرا به استقلال برگردانند یا خیر!

او در این استوری گفت:

در جواب ده ها خبر اشتباه که در روزهای اخیر در بعضی از رسانه های ایران و دنیا منتشر شده، می خواهم بگویم از روزی که پس از پنج ماه حضور در تهران به اینجا برگشتم هر روز دنبال راه حلی بودم که دوباره به تهران برگردم و کارم را دوباره با استقلال و بازیکنان شروع کنم و در آخر با تماشاگران شاد باشم.
با وجود همه اقداماتم متاسفانه، هیچ اقدامی به طور کامل از سوی باشگاه انجام نشده است. با ناراحتی باید بگویم هیچ چیزی در این 9 روزی که تهران را ترک کردم تغییر نکرده است. من دیگر مربی استقلال نیستم. حتی تصویری منتشر شده که پولی برای من انتقال داده شده که صحت ندارد و چیزی پرداخت نشده. این خیلی برای من بد است و وکلایم دارند سعی می کنند از حقوق من محافظت کنند.
این برای من سخت است و باید به طرفدارانم بگویم که نمی توانم با این شرایط کنار بیایم. این موضوع در حال خدشه وارد کردن تصویر من به عنوان مربی حرفه ای است.
من واقعا نمی دانم این افراد می خواهند مرا در استقلال نگه دارند یا نه، اما چیزی که می دانم این است که خیلی خسته ام. خسته از این پنج ماه، خسته از این رفتار مدیریت باشگاه. از بازیکنانانی که در این مدت با من در تماس بودند تشکر می کنم. از چیزی که به من دادند و به خاطر نتایجی که به دست آوردیم از آن ها می خواهم امروز پیروز شوند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    ترسیده رفته منت کشی نکنین دوستان استقلال بزرگتر از آمثال استراماچونی است
  • GB ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    این مربی هم لنگی از آب در امد که با توقعات بیجا میخواد چهره استقلال کبیر را خراب کنه
  • هادی DE ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    70 61
    مقصر این آبرو ریزی بین المللی فقط شخص وزیر ورزش است
  • مجيد تاجي از اراك IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    باز گرداندن اين مربي ديگر به صلاح نيست ايشان نبايد در اين شرايط تيم را رها مي كرد حتي اگر خودش هم بيايد ما نبايد قبول كنيم فرهاد بهترين گزينه است