توزیع کنندگان غیرمجاز نهال در سطح لرستان ساماندهی شدند

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: توزیع کنندگان غیرمجاز نهال در سطح لرستان ساماندهی شدند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در جلسه‌ای با حضور مهندس احمدوندی ، مدیر باغبانی دکتر بیرانوند ، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و جمع کثیری از توزیع کنندگان غیرمجاز نهال در خصوص ساماندهی این صنف بحث و تبادل نظر شد.

 مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اظهار کرد با توجه به اینکه نهال به عنوان پایه و اساس باغات تجاری و اقتصادی است در نتیجه برای اینکه باغدار با خاطری آسوده و مطمئن اقدام به احداث باغ و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت نماید نیاز به نهال سالم و دارای اصالت دارد.

شناسایی تعداد ۴۷ جایگاه توزیع کننده غیرمجاز نهال در سطح استان

وی افزود به همین منظور با شناسایی تعداد ۴۷ جایگاه توزیع کننده غیرمجاز نهال در سطح استان و جهت جلوگیری از ورود نهال فاقد اصالت و سلامت اقدام به ساماندهی توزیع کنندگان غیرمجاز نهال شده  و با همکاری سازمان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان اقدام به صدور مجوز برای این افراد شده است.

 مهندس احمدوندی تصریح کرد : بدیهی است در این راستا توزیع کنندگان به سمت تولید کنندگان نهال دارای مجوز و گواهی سلامت داخل و خارج از استان جهت خرید نهال سالم هدایت خواهند شد و طی هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی ، تعزیرات و سایر ارگان‌ها از نهال ورود غیرمجاز به استان جلوگیری خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =