آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در اجلاس سراسری نماز تجلیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره کل در اجلاس سراسری نماز یکی از ۱۳ استان برتر کشور در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج-،  هادی زارع پور اظهار داشت: بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز به مدت یک روز در شهر گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

وی افزود: جمعی از مسؤولان کشوری از جمله رئیس قوه قضائیه، رئیس ستاد اقامه نماز و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آیین پایانی این اجلاس سراسری حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسب رتبه عالی در ارزیابی فعالیت های نماز بر اساس ۴۸ شاخص عمومی و اختصاصی، برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان، برگزاری ۱۳ پیش اجلاس استانی نماز در شهرستان ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه و برگزاری ۱۰۰ دوره آموزشی در مدارس از مهمترین شاخص‌ های اتتخاب اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در این اجلاس سراسری بوده است.

زارع پور عنوان کرد: ساماندهی ائمه جماعات در مدارس، اجرای طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت برای سوادآموزان و اجرای طرح تقلید و مرجعیت از جمله فعالیت های مهم اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نماز است.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =