سردار آزمون: گل بخودی من دلیل حذف زنیت نبود

جماران نوشت: سردار آزمون معتقد است گل بخودی او دلیل حذف زنیت نبوده اما این اتفاق را برای باشگاه و هواداران جبران خواهد کرد.

سردار آزمون بعد از دو گل زیبایی که مقابل لیون و بنفیکا در دو بازی نخست لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، در آخرین دیدار برابر حریف پرتغالی دروازه خودی را باز کرد تا خیلی‌ها بگویند او عامل حذف زنیت از رقابت‌ها بود!
اما زنیت اگر این گل را هم دریافت نمی‌کرد، از گردونه مسابقات کنار می‌رفت. سردار آزمون در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار جی پلاس در این باره اظهار می کند: «واقعا متأسفم که چنین اتفاقی رخ داد. بیشتر از همه چیز، از حذف تیم‌مان ناراحتم. البته که گل بخودی من دلیل حرف زنیت نبود، چرا که ما به یک گل احتیاج داشتیم که به لیگ اروپا برسیم. قهرمان نیم‌فصل لیگ روسیه شدیم و لیگ قهرمانان اروپا هم با همه اتفاق‌هایش برای ما تمام شد. باید به فکر ادامه فصل باشیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان در لیگ روسیه دفاع کنیم. فکر به اتفاق‌های گذشته دردی را دوا نمی‌کند. بنابراین باید به آینده فکر کنیم و من هم امیدوارم بتوانم این اتفاق را برای هواداران زنیت و باشگاه جبران کنم.»

 چطور شد که سردار این گل بخودی را زد؟! او اینطور توضیح می‌دهد: «همیشه روی کرنرهای حریفان زنیت، من تیر اول را پوشش می‌دهم. تا امروز هرگز این اتفاق رخ نداده بود اما نمی‌دانم چرا نتوانستم توپ را به خوبی دفع کنم. فشار بازی زیاد بود و البته تصور می‌کردم مدافع ما که جلوتر از من قرار داشت توپ را می‌زند که متأسفانه چنین اتفاقی رقم خورد! الان هم دیگر به آن صحنه فکر نمی کنم.»
سردار در لیگ روسیه 7 گل به ثمر رساند، در لیگ قهرمانان اروپا دو بار دروازه لیون و بنفیکا را باز کرد و در سوپرلیگ روسیه هم دو گل زد. یعنی در نیم‌فصل لیگ روسیه و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد 11 بار دروازه حریفان زنیت را باز کند. او به همین دلیل مورد توجه سایت رسمی لیگ برتر روسیه قرار گرفت و به عنوان یکی از یازده بازیکن تیم منتخب نیم‌فصل انتخاب شد. سردار در این باره به جی پلاس می‌گوید: «از این اتفاق خیلی خوشحالم. البته برای نخستین بار نیست که در تیم هفته یا نیم‌فصل قرار می‌گیرم اما حضور شش بازیکن از زنیت نشان می‌دهد که تیم ما تا چه اندازه در مسیرش موفق بوده و بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه داده است. دوست دارم طوری بازی کنم تا در تیم منتخب فصل هم قرار بگیرم. البته اینها باعث نمی‌شود از تمرکز من برای موفقیت زنیت کم شود.»

آزمون بعد از بازی با بنفیکا به تعطیلات آمده و حدود یک ماه را در ایران سپری خواهد کرد. او بلافاصله به شهرش گنبد رفت و در آنجا تعطیلات را می‌گذراند. سردار درباره برنامه کنونی اش اظهار می کند: «در این یک ماه تمرینات اختصاصی‌ام را زیر نظر پدرم انجام می‌دهم و البته از باشگاه زنیت هم برنامه گرفته‌ام. البته سوارکاری را هم در دستور کارم قرار دارد. از حضور کنار اسب‌هایم لذت می‌برم و امیدوارم آنها بتوانند در مسابقات آینده قهرمان شوند. این یکی از آرزوهای همیشگی من است.»

 در روزهای گذشته شایعه شده که سردار آزمون به اسپانیا رفته تا با باشگاهی در این کشور مذاکره کند. آیا این اخبار واقعیت دارد؟ سردار در این باره می‌گوید: «نمی‌دانم از کجا فهمیده‌اند و چنین خبری را منتشر کرده‌اند! من به اسپانیا نرفته‌ام و تمام تمرکزم روی موفقیت با زنیت است. حدود یک سال و نیم دیگر از قرارداد من باقی مانده و در نیم‌فصل دوم لیگ روسیه هم زنیت را همراهی خواهم کرد. فکر نمی‌کنم باشگاه هم برنامه‌ای برای فروش من داشته باشد. ضمن اینکه خودم هم دوست دارم بمانم و دومین قهرمانی متوالی‌ام با زنیت در لیگ روسیه رقم بخورد.»

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =