شایعه‌سازان دلار را گران کردند/ یورو تغییر کانال داد

قیمت دلار امروز از پس نوسان شدید قیمت‌ها در روز گذشته بار دیگر با افزایش ۲۵۰ تومانی روبرو شد.

 به گزارش خبرآنلاین، صرافی‌های بانکی در حلی هر دلار را به قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسانند که عصر روز گذشته هر دلار آمریکا در این صرافی ها به نرخ ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان قیمت خورد.

بسیاری از صرافان می گویند افزایش ۲۵۰ تومانی قیمت دلار تحت تاثیر شایعات مطرح شده در بازار ارز در خصوص قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF  رخ داد این در حالی است که وزارت امور اقتصادی و دارایی در آخرین ساعات روز گذشته این موضوع را تکذیب کرد اما تاثیر جو روانی شایعات مطرح شده همچنان از میان نرفته است.

دلار

 بسیاری معتقدند دلالان با هدف پیشگیری از سقوط بیشتر قیمت این طرح را کلید زدند. حتی امیری، رئیس مرکز اطلاعات مالی با تکذیب این شایعه تاکید کرد:  تصویب لوایح پالرمو و cft در کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت نظام روند قانونی را طی می نماید و اینگونه شایعات ساخته و پرداخته کسانی است که با استفاده از ابزار شایعه پراکنی قصد التهاب آفرینی در بازار ها به ویژه بازار ارز را داشته و منفعت طلبی خود را دنبال می نمایند.

 نرخ خرید دلار از مردم توسط صرافی هایبانکی نیز امروز برابر با ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان گزارش شد. بر این اساس نرخ خرید یورو نیز در این صرافی هاب رابر با۱۴ هزار تومان تعیین شد. نرخ خرید یورو از مردم نیزامروز بابر با ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان گزارش شده است.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =