۰ نفر
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
حکم سرپرست شهرداری شهرکرد ابلاغ شد

در نشستی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد، معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری مراسم معارفه سرپرست این شهرداری برگزار شد

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد: طی این جلسه، حکم ابلاغ و انتخاب محمدرضا امیدی به عنوان سرپرست جدید شهرداری شهرکرد توسط رییس شورای اسلامی شهر به وی اهدا شد.
در بخشی از متن حکم ابلاغ سرپرست شهرداری شهرکرد که توسط حیدر علی پور رییس شورای اسلامی شهر به امضا رسیده، آمده است: پیرو تسلیم استعفای جناب آقای نورالله غلامیان از سمت شهردار شهرکرد به این شورا، بنا به قرار گرفتن در شرایط بازنشستگی و پایان خدمت قانونی که در تاریخ ۹۸.۹.۲۴ به تصویب شورای اسلامی شهرکرد رسید، به آگاهی می رساند، به موجب موافقت به عمل آمده در جلسه عمومی شماره ۲۲۰ مورخ ۹۸.۹.۲۴ این شورا و در اجرای تبصره ذیل ماده ۸۳ قانون تنقیحی مورخه ۹۶.۴.۲۰ شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، جناب عالی به عنوان سرپرست شهرداری شهرکرد انتخاب شده اید.
در ادامه ی این حکم اضافه شده است: بدینوسیله با اعطای این ابلاغ شما را با حفظ پست به سمت «سرپرست شهرداری شهرکرد» تا زمان انتخاب و انتصاب شهردار جدید منصوب می نمایم.
افزوده می شود، به دنبال تقدیم استعفای شهردار شهرکرد و پایان خدمت قانونی وی، با موافقت ۵ عضو شورای اسلامی شهرکرد محمدرضا امیدی تا انتخاب شهردار جدید مرکز چهارمحال و بختیاری بعنوان سرپرست شهرداری مشخص و انتخاب شد.
محمدرضا امیدی هم‌اینک سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد است و پیش از این نیز به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیر روابط عمومی شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری فعالیت داشته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =