حمله چهره تندرو عضو پایداری به روحانی از تریبون نماز جمعه قم /ستاد نماز جمعه قم هشدار مراجع تقلید را فراموش کرد؟

روزنامه 19 دی در واکنش به حضور کریمی قدوسی و سخنرانی او در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در یادداشتی نوشت: علی رغم توصیه‌های هفته گذشته دو تن از مراجع تقلید به رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مبنی پرهیز نمازهای جمعه از انتساب به گرایش‌های سیاسی، ستاد برگزاری نماز جمعه قم در یک اقدام خلاف این توصیه‌ها، با دعوت از دو تن از چهره‌ها و کاندیداهای مطرح مجلس که مواضع تند جناحی دارند باعث ناراحتی بسیاری از دلسوزان قم شد.

در دیدار حجت الاسلام حاج علی اکبری با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ایشان ورود یا گرایش نمازهای جمعه به احزاب و جناح‌های سیاسی را مضر توصیف کردند و در دیداری جداگانه حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی فرمودند: مطرح کردن گرایش‌های سیاسی در نمازهای جمعه باعث ایجاد انشقاق و تفریق در جامعه می‌شود. معظم له خواستار هوشیاری ائمه جمعه در این زمینه شدند. 

شایان ذکر است که آقای کریمی قدوسی در قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در سخنانی مسئولین کشور به ویژه با کدهای گفتاری رئیس جمهور را عامل نفوذی دشمنان توصیف کرده و ادعاهای کذبی را علیه مسئولین مطرح کرد.

در همین ارتباط در مراسمی که به مناسبت تجلیل از شهدای نماز جمعه قم از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه در مصلای قدس این شهر برگزار شد حجت الاسلام علیرضا پناهیان که به تازگی از اهداف همفکرانش برای برکناری رئیس جمهور پرده برداشته بود در سخنانی ادعا کرد بعد از دفاع مقدس کشور به دست لیبرال‌ها اداره شده است.

وی رئیس‌جمهور را فریبکار و دروغگو خواند و به طور تلویحی از مردم خواست اگر به همفکران او رأی دهند در کمتر از یکسال به رفاه خواهند رسید.

2745216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =