دست اصلاح‌طلبان برای بستن لیست خالی می‌شود؟ /پیام چپ گرایان به شورای نگهبان

احمد مازنی، عضو فراکسیون امید درباره احتمالات مطرح شده پیرامون اینکه ممکن است بخاطر ردصلاحیت ها اصلاح طلبان مجبور شوند که لیستی ارائه ندهند، گفت: اگر در یک حوزه انتخابیه‌ای کاندیدا اصلاح‌طلب نداشته باشیم ممکن است در آن حوزه انتخابیه کاندیدایی معرفی نکنیم.

احمد مازنی، نماینده اصلاح طلب تهران با اشاره به ادبیات توئیتری سخنگوی شورای نگهبان و پالس هایی که به اصلاح طلبان می فرستد، به خبرآنلاین گفت: من فکر می‌کنم پاسخ‌های آقای کدخدایی ادبیات گفت و ‌گو محور نیست بلکه پاسخ‌های او از این دست است که احساس می‌کند تعرضی به شورای نگهبان شده است و از این بابت آن را پاسخ می‌دهد. البته من به ایشان توصیه می‌کنم ایشان وارد این فضا نشوند و اینکه همچنان جلسات گفت‌وگو تشکیل می‌دهند و با گفت‌وگو مسائل را دنبال می‌کنند در چارچوب همان جلسات آن را دنبال کنند و این موضوع را هم برای انقلاب و هم برای شان شورای نگهبان مناسب‌تر می‌دانم.

>>>در همین رابطه بیشتر بخوانید؛

مازنی: برخی نیروهای استانی شورای نگهبان خط و مشی سیاسی دارند

وی افزود: اصل اینکه سخنگوی شورای نگهبان در توئیتر است و توئیت می‌کند امر مبارکی است اما اگر به سمتی برود که این احساس به وجود آید که شورای نگهبان به کل‌کل‌های روزمره دچار می‌شود این موضوع را نمی‌پسندم.

مازنی درباره احتمالات مطرح شده پیرامون اینکه ممکن است بخاطر ردصلاحیت ها اصلاح طلبان مجبور شوند که لیستی ارائه ندهند، گفت: اگر در یک حوزه انتخابیه‌ای کاندیدا اصلاح‌طلب نداشته باشیم ممکن است در آن حوزه انتخابیه کاندیدایی معرفی نکنیم.

وی افزود: در تهران تعداد قابل توجهی از افراد شناخته شده حضور دارند که در مجالس قبلی یا مجلس فعلی نماینده بودند یا از چهره‌های دانشگاهی و ... هستند و ثبت‌نام کردند لذا من مطمئن هستم به تعدادی که بتوانیم لیستی ارائه دهیم حتما کاندیدا خواهیم داشت اما امیدوارم شورای نگهبان با سعه صدر بیشتری به بررسی صلاحیت‌ها بپردازد که ما دستمان برای لیست خالی نباشد.

عضو فراکسیون امید درخصوص استقبال کمرنگ چهره های شاخص اصلاح طلب از کاندیداتوری در انتخابات مجلس، اظهار داشت: این شوک افزایش قیمت بنزین و اعتراضات بر همه چیز تاثیر گذاشت از جمله بر ثبت‌نامی‌ها در انتخابات مجلس؛ یعنی خود بنده که می‌خواستم ثبت‌نام کنم در عالم تردید بودم و بین اینکه تکلیفم این است که آیا باید ثبت‌نام بکنم یا نه مردد بودم که در نهایت به این جمع‌بندی رسیدم که ثبت‌نام کردم. لذا این موضوع عامل موثری بوده است که افراد در انتخابات نام‌نویسی نکردند اما در بین کسانی که ثبت‌نام کردند افرادی هستند که در طراز اصلاحات قرار دارند و انشالله امکان ارائه لیست فراهم خواهد شد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =