انتصاب رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان چهارمحال وبختیاری

ایرنا نوشت : معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور،در حکمی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

در حکم محمدباقر نوبخت خطاب به علی شهریارپور آمده است:

با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری منصوب می‌شوید.

اهم وظایف و ماموریت‌های شما در سطح استان شامل هماهنگی و راهبری نظام برنامه‌ریزی استان در چارچوب نظام برنامه‌ریزی کشور، تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بودجه سنواتی، نظارت بر اجرای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ملی، بررسی و تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی و ارزشیابی پیمانکاران، مشاوران و کارشناسان، نظارت بر اجرای نظام فنی و اجرایی، راهبری و اجرای فعالیت‌های آماری در چارچوب نظام آماری کشور، ایجاد تمهیدات لازم برای تهیه نقشه و اطلاعات مکانی استان، انجام وظایف مصرح در ماده (۴۴) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب اسفند ۱۳۹۳ مجلس شورای اسلامی و دبیری شورای برنامه‌ریزی و توسعه و شورای فنی استان، ظرفیت‌سازی جهت استفاده از ساز و کارهای مشارکت عمومی – غیردولتی در اجرای پروژه‌های استان است.

نوبخت در پایان این حکم آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون‌مداری،‌ اعتدال‌گریی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

گفتنی است ، چندی پیش طهمورث الیاسی بختیاری رییس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌‍ریزی چهارمحال و بختیاری تکریم و علی شهریارپور معاون این سازمان به سمت سرپرست معرفی شد.

شهریارپور پیش از این به عنوان معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =