میزان نوشت: فرمانده انتظامی اصفهان از توقیف ۴ دستگاه کامیون کشنده که قصد انتقال ۱۲۳ هزار و ۶۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق به مرزهای شرقی کشور را داشتند خبر داد.

سردار مهدی معصوم بیگی گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۲۳ شهرستان اصفهان حین گشت زنی در  حوزه ماموریتی خود  به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این خودرو ۱۴۴ عدد بشکه ۲۲۰ لیتری گازوئیل بارگیری شده بود و راننده قصد انتقال آن‌ها به مرزهای شرقی کشور را داشت، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد راننده با سند سازی و ارائه مدارک جعلی قصد فریب ماموران را دارد که دراستعلام از شرکت ملی نفت نیز جعلی بودن مدارک تائید شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: راننده خودرو تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران پلیس از همدستی ۳ قاچاقچی دیگر با خود خبر داد که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی ۳ کامیون دیگر را نیز شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی سوخت و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی، تصریح کرد: در این عملیات در مجموع  ۵۶۲ بشکه گازوئیل قاچاق به وزن ۱۲۳ هزار و ۶۴۰ لیتر از این ۴ خودرو کشف شد.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند سرمایه‌های ملی کشورمان را به تاراج ببرند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت و جولان به آنان نخواهد داد.
۲۳۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =