رازهایی که برای سالم ماندن یخچال و ماشین لباسشویی سامسونگ باید بدانید!

درست است که سامسونگ برای کیفیت محصولاتش سنگ تمام گذاشته، اما در صورتی که از این محصولات خوب نگهداری نکنید و راز و رمزهایی که برای افزایش طول عمر لباسشویی و یخچال لازم است را ندانید، دیر یا زود باید به فکر خرید یک یخچال یا لباسشویی نو باشید.

ما در اینجا رازهایی را به شما میگویم که می‌تواند طول عمر لباسشویی یا یخچال سامسونگ را چندین برابر کند. در ابتدای مقاله نکاتی را برای نگهداری یخچال سامسونگ یادتان می‌دهیم و پس از آن اصول افزایش طول عمر ماشین لباسشویی سامسونگ را آورده‌ایم.

افزایش طول عمر یخچال سامسونگ تنها با رعایت چند نکته ساده

زندگی را بدون وجود یخچال تصور کنید، اصلاً شدنی نیست. به راستی چه کسی وقت می‌کند که هر روز به بازار برود و از گوشت و مرغ تا سبزیجات را تنها برای مصرف یک روزه بخرد!

در اینجا چند نکته ساده به شما یاد می‌دهیم که با کمک آن­ها می‌توانید همیشه یخچالتان را سالم نگه دارید و مجبور نباشید همان ماه‌های اول به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ زنگ بزنید و درخواستی برای تعمیر یخچال سامسونگ داشته باشید.

نکته اول: قرار ندادن یخچال در برابر گرما

همان‌طور که میدانید، یخچال با تولید سرما و خنگ نگه داشتن مواد غذایی، آن‌ها را تازه نگه می‌دارد. قرار دادن یخچال کنار بخاری، در برابر آفتاب و کلاً در جایی که گرما به آن می‌رسد اشتباه است. با این کار گرمای بیرون به یخچال فشار می‌آورد و یخچال باید بیشتر از حد توانش کار کند تا بتواند به این گرمای تحمیلی غلبه کند.

نکته دوم: باز نکردن مداوم درب یخچال

سندرم باز کردن پی در پی درب یخچال، چیزی است که از بزرگ تا کوچک به آن گرفتار هستند. یک‌بار درب یخچال را باز کنید و خوب درون آن را ببینید. پس از آن، تنها وقتی به سراغ یخچال بروید که چیزی نیاز دارید.

باور کنید که در غیاب شما یخچال چیز جدیدی به درون خودش اضافه نمی‌کند. با این کار تنها هوای سرمای درون یخچال را از بین می‌برید و به موتور یخچال فشار می‌آورید.

نکته سوم: انتخاب جای مناسب برای یخچال سامسونگ

بعضی از کاربران فکر می‌کنند، همین که جایی برای یخچال در آشپزخانه پیدا شود عالی است. در صورتی که یخچال را نمی‌توان هر جایی گذاشت.

یخچال نباید روی زمینی قرار بگیرد که ناصاف است. با این کار، گاز موجود درون لوله‌های یخچال نمی‌تواند به خوبی حرکت کند و یخچال صدمه خواهد دید.

یادتان باشد، یخچال را جایی قرار ندهید که از سمت پشت یا کناره‌ها هیچ فضایی برای نفس کشیدن نداشته باشد. باید اجازه بدهید که هوای آزاد در اطراف یخچال بچرخد تا موتور دستگاه عملکرد مناسبی داشته باشد.

نکته چهارم: منتقل نکردن غذای داغ به درون یخچال

عجله دارید و دیرتان شده است. می‌خواهید غذایی که تازه آماده شده را در یخچال بگذارید و بروید دنبال کارتان!

میدانید که با این کار چه صدمه‌ای به یخچال سامسونگ وارد می‌کنید. برای این که غذایی که داغ است خنک شود، یخچال باید بیشتر از حد نرمال کار کند.

این کار به موتور و کمپرسور دستگاه فشار زیادی وارد می‌کند. البته هزینه برقتان هم زیاد خواهد شد. چرا که یخچال باید کار مضاعفی انجام دهد تا دمای غذای داغ به اندازه نرمال سرد شود.

نکته پنجم: خرید یخچال مناسب خانواده

میدانید که سامسونگ به تعداد اعضای خانواده در تولید یخچال‌هایش توجه داشته است. به همین خاطر است که هر نمونه یخچالی بخواهید برای خانواده‌های کوچک تا بزرگ در میان محصولات این کمپانی دیده می‌شود.

یخچالی بخرید که مجبور نباشید مواد غذایی را به صورت فشرده در آن قرار دهید. در نقطه مقابل، یخچال بزرگ که همیشه بیشتر آن خالی است، چندان برایتان کارآمد نخواهد بود و فقط قبض برقتان را زیاد می‌کند.

یخچال‌های بزرگ نسبت به یخچال‌های کوچک پرکارتر هستند، به همین خاطر است که زودتر مستهلک می‌شوند و نیاز به دریافت خدمات تعمیر یخچال سامسونگ از سامی تکنیک پیدا می‌کنید.

اگر خانواده‌تان کوچک است، یخچال کوچک بهترین گزینه برای شما است. اما در صورتی که خانواده‌ پرجمعیتی دارید، یخچالی بخرید که مواد غذایی را بتوان با فاصله در آن قرار داد. با این کار هوای خنک آزادانه درون یخچال می‌چرخد و فشاری به آن وارد نمی‌شود.

چگونه طول عمر لباسشویی سامسونگ را زیاد کنیم؟

لباسشویی سامسونگ بعد از یخچال از مهم‌ترین لوازم خانگی است. اگر می‌خواهید همیشه لباس‌هایتان در کمترین زمان و به بهترین نحو شسته و تمیز شوند، حتماً باید به اصول نگهداری از لباسشویی توجه داشته باشید.

این نکات برای کسانی که به تازگی لباسشویی سامسونگ خریده‌اند مفید است. البته سرویس‌کاران سامی تکنیک این نکات را به کسانی که خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ را دریافت کرده‌اند هم می­گویند. تا دوباره لباسشویی‌شان دچار مشکل جدی نشود.

اصل اول: تنظیم حجم لباس‌ها با توجه به اندازه لباسشویی

اولین کاری که موقع استفاده از لباسشویی سامسونگ باید انجام دهید این است که حجم لباسشویی را در نظر بگیرید. باید لباس‌ها را به اندازه‌ای درون دستگاه بریزید که به اندازه یک وجب از بالای دیگ خالی بماند.

وزن لباس‌ها را وقتی خشک هستند حساب نکنید، چرا که درون لباسشویی آب فراوانی روی آن‌ها می‌ریزد و حجمشان چند برابر می‌شود.

اگر به این نکته توجه نکنید و لباسشویی را بی‌اندازه پر از لباس کنید، احتمال دارد که دیگ لباسشویی از حالت بالانس خارج شود و نیاز باشد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را انجام دهید.

اصل دوم: خالی کردن جیب لباس‌ها

 مهم‌ترین کاری که باید حتماً یادتان باشد انجام دهید، این است که قبل از گذاشتن لباس‌ها در لباسشویی حتماً جیب آن‌ها را خالی کنید. اگر سکه یا یک شی نوک تیز درون جیبتان باشد، دیگ لباسشویی صدمه جدی خواهد دید.

اصل سوم: تنظیم کردن لباسشویی

برای شستن هر لباسی باید لباسشویی را روی درجه مناسب تنظیم کنید. اگر همیشه برای شستن لباس‌ها درجه‌های بالا استفاده کنید، هم لباس‌ها زود پوسیده و خراب می‌شوند و هم موتور لباسشویی دچار مشکل می‌شود.

اصل چهارم: انتخاب شوینده مناسب

برای شستن لباس‌ها باید شوینده‌ای که مخصوص ماشین‌های لباسشویی است استفاده کنید. سایر شوینده‌ها درون دستگاه به خوبی حل نمی‌شوند. به همین خاطر یا پودر شوینده روی لباس می‌ماند یا کف حاصل از پودر از درب لباسشویی بیرون میزند.

همچنین، شوینده‌های غیراستاندارد به مرور درون لباسشویی جمع می‌شوند و لباسشویی سامسونگ جرم می‌گیرد.

اگر می‌خواهید لباسشویی همیشه به خوبی روزهای اول لباس‌هایتان را بشوید، حتماً به این نکته توجه کنید و پودر مناسب برای آن بخرید.

در نهایت

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ توصیه می‌کند که حتماً برای این دستگاه از محافظ برق استفاده کنید. البته استفاده از محافظ برق برای یخچال هم ضروری است تا در مواقع اتصالی برق، دستگاه از کار نیفتد.

فیلتر لباسشویی را تمیز کرده و هر چند وقت یک‌بار آن را به کمک سرکه ضد عفونی کنید. یخچال و فریز را هم هر چند وقت یک‌بار پاکسازی کنید تا برفک‌ها و آلودگی‌های آن‌ها از بین برود.

این کار در افزایش طول عمر لباسشویی و یخچال سامسونگ تاثیر قابل توجهی دارد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =