هیات اندیشه ورزان  از گروه‌های آشنا به مسائل اجتماعی انتخاب شوند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان با بیان اینکه اعضای هیات اندیشه ورزان از گروه‌های آشنا با مسائل اجتماعی و مسلط به ویژگی‌های محلی انتخاب شوند گفت: هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورز، مشارکت در تصمیم سازی و برنامه ریزی طبق اقتضاء محلی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرانک قدسی در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و هماهنگی با هیات اندیشه‌ورزان استان کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: از آنجایی که سطح استانی موظف به تعریف مسئله اجتماعی استان با توجه با اقتضای محلی است ضرورت دارد که اعضای هیات اندیشه ورزان از گروه‌های آشنا با مسائل اجتماعی و مسلط به ویژگی‌های محلی انتخاب شوند.

وی افزود: اعضای هیات اندیشه ورز از میان گروه‌هایی از جمله فعالین حوزه عمومی سازمانهای مردم نهاد، نخبگان ملی، مدیران اجرایی و متخصصین دانشگاهی در سطح استانی و ستادی انتخاب می‌شوند که وظیفه اصلی این ستاد بررسی مسائل به دست آمده در سطوح استانی و برساخت آنها در سطح محلی تا فراملی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان بیان کرد: هدف از تشکیل این هیات مشارکت در تصمیم سازی و برنامه ریزی طبق اقتضاء محلی است .

قدسی، با اشاره به رسالت دبیرخانه هیات اندیشه ورز ادامه داد: مدیریت هیئت‌های اندیشه ورز استانها و شکل دهی به تعامل موثر میان دوسطح ستادی استانی، نیازمند مکانیزمی است که بتواند در قالب دبیرخانه برنامه ریزی و اجرا شود این دبیرخانه دو کار ویژه اصلی شکل دهی به تعامل دو سطح ملی و استانی و ارزیابی عملکرد استانها را بر عهده دارد و از سوی دیگر در سطح هر استان نیز دبیرخانه هیات استانی تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی بر اساس گزارش‌های توصیفی، تحلیلی و راهبردهای تجویزی در نظر گرفته می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =