اتفاق ویژه در دیدار پرسپولیس و شهرداری ماهشهر

در حالی که کمک داور دوم دیدار دو تیم پرسپولیس و شهرداری ماهشهر از ناحیه سر به شدت آسیب دید، بالاجبار زمین را ترک کرد و داور چهارم به جای وی به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار دو تیم پرسپولیس و شهرداری ماهشهر با برتری سرخ پوشان در دقایق پایانی به سر می برد پرتاب سنگ به زمین و آسیب دیدگی کمک دوم باعث شد تا تغییراتی در بازی پدید بیاید. در حالی که سنگ پرتاب شده توسط یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه باعث شکستگی سر فرزاد بهرامی، کمک دوم موعود بنیادی فر شد داور وسط اقدام به قطع بازی کرد و پرسپولیسی ها نیز راهی رختکن شدند تا پس از برقراری آرامش و با دستور داور آنها دوباره راهی زمین شوند و بازی ادامه داده شود.

اما در این میان یکی از اتفاقات نادر فوتبالی رقم خورد که طی آن کمک داور آسیب دیده بازی در نهایت مجبور به تعویض شد و به این ترتیب فرزاد بهرامی از زمین خارج شد تا روح اله شریفی که یکی از داور شناخته شده فوتبال ایران است و در این دیدار نیز داور چهارم پا به میدان بگذارد.

این تعویض در چینش داوران در حالی رخ داد که تنها دقیقه ای تا پایان وقت های اضافه باقی مانده بود و در این میان برای حفظ سلامتی کمک داور دوم بازی امروز که نزد پزشکان حاضر در ورزشگاه برای پیگیری وضعیت سر آسیب دیده خود مشغول بود، داور چهارم پا به میدان گذاشت و حدود یک دقیقه به کمک داوری پرداخت.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    0 0
    داور باید بازی را نیمه کاره رها می کرد .