دلیل غیبت ۱۵ ساله مسعود رجوی/ فرقی بین مرده و زنده رجوی نیست

تسنیم نوشت: ابراهیم خدابنده از اعضای ارشد سازمان تروریستی مجاهدین خلق که از این گروه جدا شده است، در گفت‌وگو با تسنیم به دلایل مخفی شدن مسعود رجوی سرکرده مجاهدین خلق پرداخت.

ابراهیم خدابنده از اعضای ارشد سازمان تروریستی مجاهدین خلق تاکید کرد:«مسعود رجوی به‌احتمال زیاد زنده است ولی فرقی بین مرده و زنده وی نیست چون از نظر غربی‌ها که می‌خواهند از این سازمان استفاده کنند مسعود رجوی مهره سوخته است و کارآیی خود را از دست داده بنابراین این تصور وجود ندارد که مسعود رجوی به‌خواست و اراده خودش ظاهر نمی‌شود بلکه به وی گفتند که «شما بازنشسته شوید، و کارت تمام شده است».

سازمان یک سابقه‌ای دارد که در زمان شاه ترورهایی از جمله کشتن مستشاران آمریکایی را انجام داده، در ایران نیز با دشمن متجاوز همکاری کرده و سازمان می‌خواهد این سوابق را با مسعود رجوی کنار بگذارد و با چهره مریم بگوید دیگر کاری با تروریسم ندارد، اسلحه را کنار گذاشته و با کمک عربستان خط عبور از مسعود را پیگیری می‌کند.

مسعود رجوی


وی افزود: مسعود پیام می‌دهد اما هیچ‌کدام از پیام‌ها به زبان‌های دیگر ترجمه نمی‌شود. آنجا که می‌خواهند فعالیت کنند مریم طرف حساب است و به وی اجازه نمی‌دهند وارد شود، مثلاً اگر رجوی اختیار داشت ظاهر شود آن زمانی بود که از لیست تروریستی آمریکا بیرون آمد پس معلوم می‌شود خانه ماندن بی‌بی از بی‌چادری است!»

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =