کشاورزان برای بیمه محصولاتشان، تا پایان دی‌ماه فرصت دارند

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از تمدید مهلت عملیات بیمه‌گری محصولات زراعی و باغی دراستان تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رسول جلیلی در جلسه کارگروه مشترک خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات بخش کشاورزی استان گفت: کشاورزان استان برای ایجاد یک چتر حمایتی و ارتقای سطح بیمه محصولات کشاورزی ، خطر پذیری و ریسک شغل کشاورزی خود در زمان بروز حوادث غیر مترقبه تا پایان دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر خدمات بیمه کشاورزی و مراکز خدمات جهاد کشاورزی با آگاهی از حق بیمه و شرایط تعهد بیمه‌گری، نسبت به پوشش بیمه‌ای محصول خود در مدت زمان مقرر در سال جاری اقدام کنند.
جلیلی تاکید کرد : با توجه به کاهش بارندگی ها و احنمال افزایش خسارات سرمازدگی و شیوع افات نباتی در سال زراعی جاری باید از هم اکنون برنامه ریزی مدونی برای مقابله با وقوع مخاطرات طبیعی داشته باشیم و در کمیته های تخصصی موضوعات به صورت جداگانه بررسی شود.
وی خاطر نشان کرد : سالانه به طور میانگین در حدود هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان به علت وقوع مخاطرات طبیعی اعم از سرمازدگی ، سیل ، تگرگ و طوفان خسارات وارد می شود که رقم قابل توجهی است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =