یک احتمال جدی در خط حمله استقلال؛ تبریزی می‌رود، مطهری می‌آید

خبرورزشی نوشت: ارسلان مطهری بازیکنی که چند سال آرزو داشت به استقلال بیاید و پیراهن این تیم را بپوشد، حالا در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.

دوباره امید خط حمله آبی‌ها قرار است از تیم ذوب‌آهن بیاید. تابستان سال گذشته، مرتضی تبریزی بعد از چند سال شایعه، سرانجام از ذوب‌آهن جدا شد و به استقلال پیوست. فشار زیادی روی این بازیکن وجود داشت، چون همه توقع داشتند مثل ذوب‌آهن در جمع آبی‌ها هم خوش بدرخشد. از سال گذشته تاکنون او تنها ۵ گل برای استقلال زده و فرسنگ‌ها از بازیکنی که هواداران توقع داشتند، دور بوده. تبریزی همین امسال هیچ گلی برای این تیم نزده تا ثابت کند گل نزدن‌های فصل قبلش اتفاقی نبوده است! او به هیچ‌وجه در استقلال جواب نداده و حالا آبی‌ها جوابش کرده‌اند. خود تبریزی هم که دیده شرایط خوب نیست، ترجیح داده به فکر جدایی باشد. اینکه او عازم چه تیمی می‌شود هنوز مشخص نیست ولی استقلالی‌ها جانشینش را انتخاب کرده‌اند.

خبرهای رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد استقلال مشغول مذاکره با ذوب‌آهن است و احتمالاً رضایت این باشگاه را برای انتقال مطهری می‌گیرد. خود ارسلان که علاقه زیادی دارد آبی‌پوش شود. او همین امسال حاضر بود به ازای دریافت ۷۰۰ میلیون تومان به استقلال ملحق شود ولی تعلل خطیر و فتحی در مذاکره با مطهری باعث شد او در ذوب‌آهن بماند. این بازیکن در ابتدای فصل حتی ابراز علاقه کرد که آبی‌پوش شود. او در سال‌های گذشته هم بارها از این گفته که استقلالی است و دوست دارد پیراهن این تیم را بپوشد. مطهری در دوران حضور منصوریان هم تا پای امضای قرارداد با آبی‌ها رفت ولی در نهایت سرمربی وقت استقلال گفت، چون او در زمان نفت تهران، تیمش را تنها گذاشته، نباید به تیمش ملحق شود.

حالا، اما مطهری از هر زمان دیگری به استقلال نزدیک‌تر است. ذوب‌آهن اگر اوکی آخر را دهد، این بازیکن خیلی زود به جمع آبی‌ها ملحق می‌شود و جای مرتضی تبریزی را در لیست این تیم می‌گیرد. فسخ قرارداد این بازیکن هم قطعی است و در نیم‌فصل دوم قطعاً در تیم دیگری توپ خواهد زد. باخبر شدیم فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال هم از سبک بازی مطهری خوشش می‌آید. این بازیکن از سال گذشته تا امسال که برای ذوبی‌ها بازی کرده، گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر رسانده و بهترین فوروارد سبزهای اصفهان بوده است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =