پیشنهاد عجیب سیتی برای جذب لیونل مسی

ورزش سه نوشت: مدیر سابق منچسترسیتی می‌گوید این باشگاه در گذشته در اقدامی جاه‌طلبانه برای جذب لیونل مسی اقدام کرده و پیشنهادی به بارسلونا ارائه داده است.

گری کوک، مدیر اجرایی سابق منچسترسیتی فاش کرد این باشگاه در گذشته در یک اقدام جاه‌طلبانه برای جذب لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی بارسلونا اقدام کرده و بعد از یک کنفرانس تلفنی عجیب  و غریب پیشنهادی به باشگاه کاتالان ارائه داده است.

گری کوک توسط مالک سابق باشگاه تاکسین شیناواترا به عنوان مدیر اجرایی ارشد استخدام شده بود ولی بعد از تغییر مالکیت باشگاه و واگذاری سهام سیتی به گروه ابوظبی به ریاست شیخ منصور، کوک بعد از مدتی همکاری با مالکین جدید از سمت خود کنار رفت.

یکی از وظایف کوک در دوران خدمتش در سیتی استخدام بازیکن بود و کوک در دوران خود ستاره‌هایی مثل وینسنت کمپانی و پابلو زابالتا را به اتحاد آورد. بعد از اینکه مالکیت سیتی در اختیار شیخ منصور قرار گرفت این باشگاه به دنبال جذب بازیکنان به مراتب بزرگتر رفت و یکی از اولین ستاره‌هایی که در این دوره جذب شد روبینیو بود که با قراردادی 32.5 میلیون پوندی راهی سیتی شد. اما کوک حالا می‌گوید که اگر همه چیز طبق خواسته سیتی پیش می‌رفت این باشگاه قصد داشت لیونل مسی را با رقمی در حدود دو برابر این مقدار راهی اتحاد کند.

کوک می‌گوید در یک کنفرانس تلفنی عجیب و غریب که بین او از یک طرف، رئیس وقت باشگاه سیتی، پایروج پیمپونگ‌سات و پل آلدریج به عنوان واسطه انجام شده، منچسترسیتی به جذب مسی نزدیک شده است.

کوک در این باره گفت:" پل آلدریج بعد از آن تماس تلفنی آمد و گفت گری، اوضاع دارد گیج‌کننده می‌شود. من نمی‌دانم ما داریم چکار می‌کنیم. به او گفتم تو پیشنهاد را ارائه بده و بگذار ببینیم چه می‌شود. روز بعد دیو ریچاردز از لیگ برتر با من تماس گرفت و گفت گری، شما برای لیونل مسی پیشنهاد داده‌اید؟ هفتاد میلیون پوند؟ شما دیوانه‌اید؟".

مدیر اجرایی سابق سیتی در ادامه گفت:" او گفت از بارسلونا با لیگ برتر تماس گرفته‌اند و خواسته‌اند ببینند آیا این پیشنهاد واقعی است یا نه. آنها به دیو گفته بودند که اگر پیشنهاد ما واقعی است ممکن بوده تا چند هفته قبل‌تر بتوانند با ما در این باره کنار بیایند".

کوک همچنین می‌گوید منچسترسیتی با مدیر برنامه‌های رونالدوی برزیلی چندین بار تماس داشته و تا یک قدمی جذب او پیش رفته بوده. البته این متعلق به زمانی بود که رونالدوی برزیلی از روزهای اوج خود فاصله گرفته بوده.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =