اختلاف ذوبی‌ها برای انتخاب جانشین منصوریان

مهر نوشت: باشگاه ذوب آهن همچنان در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه است ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب آهن با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر بود که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم از سمت خود کنار رفت و سبزپوشان اصفهانی نیم فصل دوم لیگ برتر را با مربیگری موقت حسن استکی آغاز کردند.
مسئولان باشگاه ذوب آهن که امیدوار هستند در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرند و به رده‌های بالای جدول صعود کنند، هنوز در پیدا کردن جانشین علیرضا منصوریان و معرفی سرمربی جدید خود به نتیجه نرسیده اند.
از اصفهان خبر می‌رسد بین اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اختلافاتی در پیدا کردن سرمربی بعدی و مذاکره با گزینه‌ها ایجاد شده است. پیگیری خبرنگار مهر حاکی از این است که دو عضو هیات مدیره بدون هماهنگی با دیگر اعضا کار مذاکره با مربیان را پیش برده اند و در بعضی موارد حتی سه عضو دیگر هیات مدیره را در جریان مذاکرات و نتیجه آن قرار نداده اند.
آخرین نمونه این اتفاق چهارشنبه گذشته رخ داد که این دو عضو در تهران با نماینده دراگان اسکوچیچ سرمربی کُروات صنعت نفت مذاکراتی داشتند که نتیجه این مذاکره هم تاکنون رسانه‌ای نشده و به اطلاع دیگر اعضای هیات مدیره نرسیده است.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =