آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان گیشا

مهر نوشت: با حضور به موقع آتش نشانان، آتش‌سوزی اتاق خواب منزل مسکونی در خیابان گیشا قبل از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.

در پی تماس ساکنین یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود از یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه ظهر دیروز نیروهای عملیات ایستگاه ۱۰ را به خیابان گیشا، کوچه سی و سوم اعزام کرد.

بنا بر اظهارات اسماعیل گشایش رئیس ایستگاه ۱۰: در زمان رسیدن به محل حادثه یک ساختمان سه طبقه تک واحدی دیده می‌شد که طبقه دوم آن از قسمت اتاق خواب دچار آتش سوزی شده و شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به اطراف و گسترش بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند و ضمن تخلیه ساکنان ساختمان اقدام به جستجو محبوسان احتمالی کردند و گروه دیگر همزمان با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، شعله‌های آتش این واحد مسکونی را قبل از سرایت به دیگر نقاط ساختمان مهار و خاموش کردند.

وی تصریح کرد: در زمان بروز آتش سوزی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و آتش نشانان با استفاده از فن‌های فشار مثبت، دود ناشی از این آتش سوزی را تخلیه کرده و با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنین و تحویل محل به مالک و عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

۴۷۲۳۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =