مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایرانی چقدر راضی‌اند؟

فارس نوشت: طبق نظرسنجی انجام شده در مورد میزان رضایت مردم از کیفیت محصولات داخلی، 30 درصد شرکت‌کنندگان رضایت زیاد و 38 درصد نیز رضایت متوسط دارند.

در پی نظرسنجی حضوری که شرکت بازرسی کیفیت در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی از ۶۱۴ نفر (متشکل از ۷۰درصد خانم و ۳۰درصد آقا) با اکثریت رده سنی ۲۸ تا ۳۶ انجام داده، میزان رضایت کلی مشتریان از کالاهای ایرانی و برندهای برتر این حوزه از دیدگاه پاسخ‌دهندگان مورد بررسی قرار گرفته است.

موضوع مهمی که هر تولیدکننده و شرکت عرضه‌کننده خدمات پس از فروش در راستای رونق تولید و جذب مشتری باید مد نظر داشته باشد، ارائه محصول با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب است که با اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان در این دو شاخص می‌توان به وضعیت کنونی خود پی برده و فاصله‌ باقی مانده تا هدف نهایی را محاسبه کرد.

با توجه به نظرات ثبت شده می‌توان به این موضوع مهم پی برد که اکثر پاسخ‌دهندگان در هر دو شاخص کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات لوازم‌خانگی داخلی، رضایت متوسط و یا زیاد داشته‌اند و بر اساس سایر گزینه‌های انتخاب شده، رضایت از شاخص کیفیت محصولات با تفاوتی ناچیز، از خدمات پس از فروش آن پیشی گرفته است.

میزان جذابیت رتبه‌بندی شرکت‌های لوازم‌خانگی داخلی از مناظر کیفیت محصول و خدمات پس از فروش، برای ۴۳درصد پاسخ‌دهندگان در سطح متوسط بوده و پس از آن ۲۷درصد زیاد و ۱۲ درصد خیلی زیاد است.

223231

کد خبر 1337267

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین