۰ نفر
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
مبارزه با اعتیاد باید همگانی شود

‍ استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از گرایش به مصرف آن گفت: مبارزه با این بلای خانمان‌سوز باید اجتماعی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ،اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر باید از محرمانه بودن خارج شود و حیات خلوت‌ در این بخش از بین برود.

وی افزود: مبارزه با تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در بخش‌های مختلف جامعه برای عموم مردم تشریح شود و در زمینه‌ همکاری بیشتر خانواده در حوزه مبارزه شفاف‌سازی شود.

عباسی تصریح کرد:مقابله با کانون‌های تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر به همکاری مدیران، استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها نیاز دارد.

وی یادآور شد: خروجی بحث مبارزه با مواد مخدر و اجتماعی شدن این موضوع، نتایج و دستاوردهای بهتری خواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: توان خیران و فعالان بخش خصوصی در شناسایی، مبارزه، ترک اعتیاد و پس از آن اشتغالزایی بهبودیافتگان به کار گرفته شود.

وی گفت: راهکارهای کاهش گرایش و مصرف انواع موادمخدر در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری مطالعه و نتایج آن تا جلسه بعد به اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارایه شود.

عباسی تاکید کرد: بهره‌گیری از کمک‌های خانواده‌ها در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه‌ها و محیط‌های آموزشی تاثیرگذار است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =