میزان نوشت: آتش سوزی یک فروشگاه مواد شوینده در یکی از پاساژهای میدان تجریش، نیمه شب گذشته با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و کاملا خاموش شد.

وقوع آتش سوزی در تجریش ساعت ۲۳:۴۹ دقیقه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۶، ۱۰۵ و گروه امداد و نجات ۴ به همراه تشک نجات، نردبان آتش نشانی وخودروی ویژه حمل دستگاه‌های تنفسی به محل آتش سوزی واقع در میدان تجریش اعزام شدند.

رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در مورد جزئیات این حادثه گفت: حادثه درمغازه‌ای با کاربری فروش مواد شوینده در طبقه سوم پاساژی ۶ طبقه رخ داد و قسمت انبار آن طعمه شعله‌های آتش شد.

وی افزود: حضور به موقع آتش نشانان باعث شد این آتش سوزی پیش از گسترش بیشتر آن به اطراف و همچنین مغازه‌های مجاور مهار و خاموش شود.

معاون عملیات منطقه سه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل آتش سوزی و ایمن سازی محل و نیز قطع برق و گاز، با استفاده از یک رشته لوله آبرسان در مدت زمان کوتاهی موفق شدند شعله‌های آتش را مهار و از سرایت و گسترش آن به نقاط دیگر جلوگیری کنند.

امیری یگانه ادامه داد: همزمان گروه امداد ونجات سازمان هم با بستن دستگاه تنفسی به جستجو افراد گرفتاردرداخل این پاساژ پرداختند و توانستند چهار نفر از کارگران مغازه‌های همجوار که در طبقات دچار دودگرفتگی شده بودند را ازمحل حادثه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی با اشاره این که کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی علت بروز این حادثه هستند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل آتش با بکارگیری دستگاه‌های فن قوی، دودهای سیاه را از داخل این پاساژ ۶ طبقه کاملا تخلیه کردند.

۱۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =