شهادت سردار سلیمانی، پرده‌ای دیگر از چهره بی‌نقاب آمریکا

انا الله و انا الیه راجعون. شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند.( امام خمینی ره)

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرماندهی کبیر و از شخصیت های ماندگار و یادگاران مکتب امام (ره) و دوران دفاع مقدس بود که  شجاعت ها و جانفشانی های درخشان و جاودانی را از خود برجای گذاشت. او عاشقانه و شتابناک به جوار حق تعالی شتافت و همه شیفتگانش را در اندوه و حسرتی بزرگ فرو برد.

بی مجامله سردار شهید قاسم سلیمانی الگوی فرهنگ و ادب مقاومت، نماد شایسته ی یک فرمانده بلند بالا، افتخاری برای ایرانیان، یک شخصیت ملی و بین المللی و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران و مقاومت اسلامی خواهد بود. او خدمتگزار واقعی و بی ادعای ایران و اسلام بود که بیش از هر چیز به عزت اسلام و ایران می اندیشید. جان عزیزی از میان ما پرکشید که سالیان سال برای جایگزینی او کم خواهد بود. او عزیز بود و بی تردید هر جریان و گروه سیاسی در این فقدان بزرگ، تلخ کام و اندوهگین و عزادار است و این اقدام جنایتکارانه و تروریستی آمریکا و ترامپ را قویا محکوم خواهد کرد.

در این واقعه، ترامپ پرده ای دیگر از چهره ی بی نقاب آمریکا برداشت، و اصلی ترین فرماندهان مبارزه با داعش و القاعده را هدف قرار داد تا ثابت  شود تا چه اندازه امپریالیسم آمریکایی با این جریانات تروریستی  و افراطی هم کاسه است و هدف اصلی نه داعش که سلطه کامل  بر منطقه است.

اقدام بسیار خطرناک آمریکا، عبور از خطوط قرمز ی بود که  پی آمدهای قابل انتظاری در منطقه خواهد داشت و روزهای دشوارتری را برای آمریکا و منطقه پدید خواهد آورد. و  البته این خطای محاسباتی و استراتژیک آمریکا،  ایران اسلامی را نسبت به ماهیت شیطانی آمریکا متحد و عراق را  بر علیه آمریکا به خیزش آورده  و ضرورت ترک آمریکا از منطقه تسریع خواهد کرد.

این شهادت های  مظلومانه به ویژه شهادت سردار سرفراز و شریف اسلام سپهبد قاسم سلیمانی  و سردار ابو مهدی المهندس را به سهم خود به همه مردم عزیز ایران و عراق و شیعیان جهان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان مطلبم که ارواح مطهر این شهیدان بلند مرتبه را با اولیاء الله و سرور آزادگان  حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفایشان محشور فرماید.

* منتشر شده در خبرگزاری شفقنا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =