ستاد کل نیروهای مسلح: عاملان شهادت سردار سلیمانی منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند

تسنیم نوشت: ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد: بی‌شک دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند.

ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  (سوره مبارکه احزاب - 23)

شب گذشته فرماندهان سلحشور سپاه اسلام، مجاهد دلاور حاج قاسم سلیمانی، برادر ابومهدی مهندس و جمعی از همرزمان آن‌ها در یک اقدام تروریستی توسط رژیم  امریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و روح مطهر آنان در جوار شهدای جبهه مقاومت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آرام گرفت. 

شهادت این فرماندهان دلاور و خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم دلاور ایران و عراق و تمامی رزمندگان غیور جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری دست‌نشانده امریکای جنایتکار و دفاع از کیان اسلام، نقش مهم و بی‌بدیلی را بر عهده داشت.

امت اسلامی ازجمله ملت عظیم الشأن عراق، خود به خوبی شاهد فداکاری‌های آن شهید والامقام درکنار ملت مجاهد عراق و حشدالشعبی قهرمان در مقابله با تروریست‌های تکفیری در آن خطّه بوده‌اند و بارها و بارها خون پاک جوانان برومند ایران و عراق در دفاع از اسلام عزیز ممزوج و بر زمین جاری شده است.

ستادکل نیروهای مسلح اطمینان دارد که مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی با پاسداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام راحل عظیم الشأن و منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار و جرثومه فساد، رژیم منحوس صهیونیستی خواهند زد.

بی‌شک دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه: حیات و شهادت سپهبد سلیمانی خدمت به اسلام است

نماینده ولی فقیه در سپاه نیز گفت: نسبت به جبهه مقاومت هم حیات سپهبد سلیمانی خدمت به اسلام بود وهم شهادتش نیز خدمت به اسلام است و بیشتر خدمت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: این شهادت جبهه مقاومت ما را تقویت می‌کند.

وی افزود: سردار سلیمانی بارها آروزی شهادت کرد و به عنوان سرباز ولایت به آروزی خود رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: نسبت به جبهه مقاومت هم حیات سردار سلیمانی خدمت به اسلام بود وهم شهادتش نیز خدمت به اسلام است و بیشتر خدمت می‌کند.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338138

برچسب‌ها